Hoi meiden, Mijn kleine meid is binnenkort jarig en nu willen we haar graag de little people boerderij geven omdat hij er zo leuk uit ziet maar wie van jullie kids heeft hem en is er erg blij mee (of juist niet) en is het de 50,- euro waard? Groetjes Debzie
ze is inmiddels bijna 3 en speelt er nog steeds mee! Dat ding kan ook alles hebben en de poppetjes en beestjes gaan mee onder de douche, in et badje, mee uit logeren enz enz Dus ja vanuit hier wel
Hij is zeker leuk, maar je zou ook even op Marktplaats kunnen kijken, daar staat hij heel veel op, dat scheelt je een hoop geld!
Ik heb een oudere versie via ebay op de kop getikt.. Gijs kan er wel leuk mee spelen ( op zijn manier dan he..) Van opa en oma heeft ie de trekker gehad, die is ook helemaal top.. Ik wil eigenlijk wel little people erbij hebben voor zn verjaardag...
Mijn schoonouders hebben er eentje, wel al een oudere hoor, maar mijn dochtertje vind hem dus echt helemaal te gek!
Hier allerlei little people in huis, maar dochter speelt er nooit mee. Zonde van het geld dus, terwijl ik het er zo leuk uit vond zien! Dus hier was het geen succes.
@yolanthe: ik zou bijna zeggen.. kom maar brengen *lach* hier ook een peuter die er letterlijk elke dag mee speelt en dus ook een hoop heeft. enige wat jammer is is dat ze heel graag met de poppetjes speelt.. en ze steeds van die sets krijgt en nooit losse poppetjes dus daar heeft ze er relatief weinig van
Ik heb nog hoop dat nummer 2 het net zo leuk gaat vinden als mama ! wij hebben best een hoop poppetjes, soms kun je van die torentjes kopen met een stuk of 3 poppetjes.
Bedankt meiden voor al jullie reacties! Leuk om te zien dat de meeste kids er blij mee zijn dus ik denk dat het een mooi verjaardagskado gaat worden
@yolanthe: mja ikv ind het zelf ook superleuk en papa ook.. dus daar heeft dochterlief mazzel mee ik vind die torentjes met 3 poppetjes overigens best wel duur denk dat ik die maar voor dr verjaardag ga vragen.. als kadootje is het wel goed te doen en ze is er enorm blij mee.
Hier heeft hij hem ook gekregen voor zijn eerste verjaardag en het eerste jaar speelde hij er niet heel veel mee. Nu speelt hij er heel vaak mee. Onze dochter die woensdag 1 is geworden speelt er ook graag mee. Leuk kado!