Hallo meiden, Ik zal even mijn verhaal uitleggen. Vanmorgen testte ik met zwanger & kids ultra gevoelige test. Daar dacht ik vrij snel een tweede streepje te zien. Toen heb ik gelijk Kruidvat 2v5 gedaan. En daar zag ik heel licht een lijntje na 5 min. Maarrrr de zwanger en kids was niet echt meer zichtbaar. Dus ik schrok. Heb ik een wondfo gedaan (dezelfde als Kruidvat 2v5) met het idee, als daar ook een lijntje komt dan wordt het wel heel spannend. En dat gebeurde dus ook. Zie hier onder het resultaat. Wat denken jullie? Geven deze ook wel eens foute uitslag binnen aflees tijd? Pffff heb helemaal trillende handjes. P.s. Na 15 minuten was er ook ineens toch een duidelijke streep op zwanger en kids. Maargoed die mag ik niet meetellen.
Ik zie ze ook hoor!! Het mooiste zou zijn over 2 dagen testen, omdat je dan goed kan zien dat ze zijn opgelopen. Maar als je het niet kan laten kan je morgenochtend ook gewoon een testje doen hoor (dat is wat ik zou doen hahaha)
Ik zie ook wel wat lichts, alleen had ik ook vorige maand zo'n soort streepje, heel erg licht maar dat was helaas niks Dag erna spierwit en enkele dagen erna gewoon ongesteld. Kv geeft vaker vage streepjes helaas. Heb het al aantal keer voorbij zien komen. Zou dus wel voorzichtig zijn, ik was vorige maand ook stiekem super blij maar dan is de teleurstelling zo ontzettend groot... Zou overmorgen weer testen als je dat volhoudt Succes!
Dank je wel meiden voor het meekijken en het meedenken. Ik zal voorzichtig zijn mama04, ik begrijp wel wat je bedoelt. Denk dat ik niet tot overmorgen kan wachten hoor hahaha
Nou meiden ook hier plaats ik hem even: Hij is best duidelijk met middag urine... Aaaaaaaa ik zit te stuiteren hier
Ik zeg ook voorzichtig gefeliciteerd! Ik had dit precies zo bij mijn vorige zwangerschap en had toen ook een duidelijkere streep met middagurine. Spannend hoor!
Gooi die krengen van zwanger&kids alsjeblief weg wat een waardeloze ondingen zijn dat. Terwijl de kv2 bij mijn al een duidelijke streep gaf (en ik 5 weken zwanger was). Gaven de z&k early nog helemaal niets aan... Ik ben geen ervaren tuurder maar sorry ik zie nog niets...
Dank je wel voor alle lieve berichtjes! Nou dat idd! Wat een flut testen zeg van zwanger en kids 😖