wauw ik zie hem heel duidelijk! zo begon hij ook bij mijn meiden, al is de jouwe nog iets duidelijker! hoop dat ze goed oplopen
Net een testje gedaan: deze is ongeveer gelijk aan die van gisteren middag. Wanneer zou ik nu een cb met indicator kunnen doen? Gisterenmiddag dacht ik oo dat kan wel, maar die gaf toch echt negatief aan 😳
Zou vanmiddag nog is proberen En anders morgen. Haha ik bleef testen toen ik zulke streepjes kreeg pas toen er zwanger op stond had ik zoiets van yessssss
Mooi dat ze zo duidelijk oplopen! Hier trouwens ook een positieve CB met weekindicator toen ik licht streepje op de 2v5 had.
Heg verdubbeld om de 48-72 uur. Ik zou morgen pas weer een test doen. Vanmiddag heeft niet zo heel veel zin
Eigenlijk is het belachelijk maar ik lijk wel testverslaafd buik twee streepjes zie. Ik vind het zelf echt zonde geld maar kan het gewoon niet laten... Hoe erg is dat 😳😳😳
Ze lopen mooi op meis, gefeliciteerd! Je lijkt inderdaad in de middag duidelijker te testen dan in de avond. Ik zou gewoon vanmiddag weer testen maarja de Kruidvat is een week of 26 geleden ook echt rijk aan mij geworden haha! Ben benieuwd of je nog weer getest hebt!
Ja heb natuurlijk nog getest en deze was nog donkerder. Dus ik surfte ook de clearblue te doen en dit is het resultaat: Als het in tekst staat geeft dat toch echt wel een heerlijk gevoel 😊