maar de controlestreep van vandaag lijkt ook iets lichter dan die van eergisteren. Het kan een iets lichtere test zijn. En iets roze zegt ook niet alles, al snap ik dat het bij elkaar genomen niet heel positief klinkt. Ik zal voor je duimen dat het goed blijft gaan.
Om het nog makkelijker te maken... Temp gezakt met 4 tiende. Test ietsje donkerder dan gisteren. Maar mijn urine was ook donkerder deze ochtend. Dus conclusie: ik word hier gek van. Nu heb ik weer een hele dag dat ik in twijfel zit. Ziet er niet goed uit zo he, met alles wat ik opnoem. Kan nu de foto niet plaatsen want met dit licht is hij niet zoals het echt is.
Als ik zo zelf weer kijk naar die testen.... Het is gewoon foute boel. 😔 Hij laat ze met het kunstlicht wel heel vertekend zien moet ik zeggen. Lijkt nu echt heel licht die streepjes. Maargoed verschil in oploop blijft hetzelfde
Je tempkaart is zeker niet hoopvol. 36.6 is de waarde die je hebt als je ongi gaat worden Ook is je test vandaag veel lichter dan die van 12 dpo. Ben bang dat het een biochemische zwangerschap is.
Wat betekent dat een biochemische zwangerschap? Ja he ziet er niet zo goed uit.. 😔 Ah man wat was ik blij en nu is het echt wel even klote. Kan me voorhouden van gelukkig was het nog niet echt een kindje of een kloppend hartje maar toch doet dit verdriet. Geluk en verdriet in 1 week 😞 Rogijuli, denk jij dat menstruatie vanzelf komt? Wederom bedankt voor al je info. Je helpt me altijd goed. 😘
Ziet er inderdaad niet goed uit. Ik durfde ook pas blij te zijn enkele dagen na mn NOD, omdat ik dit eerder ook heb meegemaakt. Sterkte meid!
Dank je wel Marly! Hier nog steeds geen teken van menstruatie. Pfff laat het dan maar nu komen. Word hier alleen maar onzekerder van. Elke keer als ik nu naar toilet ga denk ik... Zou het zou het
Wat een hoop en vrees. Als het lukt - maar ik weet dat dat nauwelijks te doen is - zou ik proberen een paar dagen niet te testen of te temperaturen. Het geeft je een vals gevoel van controle, je kunt er echt niks aan doen! Het prille begin is zo onzeker, het kan ook echt nog wel goed zitten, maar ook mis gaan. Ik hoop natuurlijk enorm op het eerste voor je!
Hier mijn rijtje: Wie weet hoe lang dit de test gelijk kan blijven voordat hij gaat zakken? Temperatuur gelijk gebleven en niet verder gezakt. 36,6 (Sorry had net verkeerde tekst gekopieerd)
Ja ik weet dat he gelijk hebt.... Elke keer denk ik, ik ga niet testen ik ga niet testen. Denk dat ik weer ga proberen het morgen niet te doen. En klopt van het controle gevoel. Alsof ik dan weet wat er komen gaat.
Een biochemische zwangerschap betekent dat er wel iets is gaan innestelen, waardoor er hcg wordt aangemaakt, maar het gaat gelijk mis waardoor de aanmaak hcg gelijk stagneert en langzaam afneemt. Dit is te herkennen aan testen die voor nod alweer licht gelijk blijven en aflopen en dus nooit mooi oplopen. Zoals bij jou nu dus. Omdat het dus met innestelen al fout gaat wordt het geen miskraam genoemd, maar biochemische zwangerschap. Ook de test van vandaag vind ik helaas weer lichter dan gisteren. Ik denk dat je ongi een dezer dagen gaat doorbreken