Waarschijnlijk al veel topics over geweest, maar ik wil toch even jullie mening. Ik ben nu bijna 17 weken en zwanger van mijn tweede. Nog steeds voel ik niks... Heel af en toe borrelt er wat en dan denk ik van hey dit is ehmm... Om vervolgens een scheet te produceren. Tja dus toch weer mijn darmen. Ik heb donderdag een echo maar zou me zoveel prettiger voelen als ik wat zou kunnen merken.
Hai, ik ben zwanger van de 2e en 3e en voelde deze later als mijn eerste. Justin voelde ik bij 16.5 week en de tweeling vanaf 17,5 week.
Volgens mij hoef je je er echt geen zorgen om te maken. Ligt je placenta misschien aan de voorkant? Dat dempt de boel natuurlijk ook heel erg.
hier ook de tweede later als de eerste nu bij 18 weken en colin bij 15 al.. al haalt ze het nu ruimschoots in...
ik ben van de eerste zwanger en voelde haar met 17 weken en 4 dagen mijn placenta ligt bovenin...dus weet niet hoe je placenta ligt maar als het voor ligt kan het zijn dat je het pas later voelt..
Ik weet dus niet of mijn placenta voorligt. Zal het eens vragen bij de echo donderdag. Maar je hebt gewoon meer hou vast als je wat voelt.
ik heb onze kleine een paar keer gevoeld maar de afgelopen dagen helemaal niet meer. Dat zal wel niet vreemd zijn, maar zou het toch een fijne geruststelling vinden.
Ik vind het ook moeilijk hoor, weet niet goed wat ik moet voelen en dacht het vorige week wel te voelen. Afgelopen dagen voel ik ook niet echt veel dus dan krijg ik ook een beetje de zenuwen. Volgende week de 20 weken echo, dan hoop ik weer wat gerustgesteld te zijn. Mijn vriendin voelde het ook pas na de 20 weken, dus heel raar is het niet, geloof ik haha
ik voelde mijn eerste ook pas met 22 weken, ik ben benieuwd wanneer ik hem nu ga voelen ik wacht met spanning!
Ik voelde mijn eerste pas met 22 weken en de 2de pas met 21 weken. MIjn placenta lag/ligt bij beide aan de voorkant
Hier nog iemand die de kleine niet echt voelt.. soms als ik in de avond in bed lig, heb ik wel het idee dat ik de kleine voel, maar is het idd een scheet die wordt geproduceerd, dus tja wordt er ook niet wijzer van 8)
Laatst was ik in de bioscoop met een vriendin, we hadden daarvoor gegeten. Mijn buik was volop bezig en ik in de veronderstelling ik voel hem ja ik voel hem!! Mijn vriendin geport dit haar verteld om vervolgens een enorme (stille wind te laten) paar seconde later zegt mijn vriendin weet je zeker dat het de kleine was!! We hadden de slappe lach arme mensen om me heen. Maar zonder gekheid ik kan niet wachten tot ik wat voel en morgen bij die echo ga ik echt vragen hoe mijn placenta ligt.