Nu ik steeds meer en meer begin na te denken over wat er zich binnen enkele maanden gaat afspelen, begin ik toch een beetje bang te worden. Ik heb namelijk (naar mijn gevoel) best een smalle vagina. Eén vinger lukt probleemloos, maar bij twee begint het al pijn te doen, zelfs als ik goed vochtig ben. Drie heb ik zelfs nog nooit durven uittesten. De seks zelf is over het algemeen pijnloos. Ook de medische onderzoeken bij mijn gyn zijn vrij pijnlijk, met name het opensperren van de bek. Nu was mijn vraag: is dit normaal, en heeft het invloed op het geboorteproces?
Dat vraag ik mij ook af, ik heb een hele strakke vagina en ik ben zoo smal. Als ik mijn benen uit elkaar doet dan pas daar echt geen hoofd doorheen, of hij moet door bot heet van mijn bekken/heupen. (of hoe die botten daaronder heten)
mwah.. komt wel goed hoor meiden! Het gebeurt maar zelden dat er een dusdanige afwijking is dat het niet past!
hahahaha wat een schatjes zijn jullie toch.. het komt maar zelden voor dat er complicaties optreden tijdens de bevalling omdat de vagina te smal/klein is geloof me als het komt op bevallen rekt die echt wel op (meer dan je denkt)
of zou wensen en anders.. vraag het je man maar na de bevalling hahahahah. Die denkt "dat komt nooit meer goed" haha
Alles verweekt toch een beetje tegen die tijd? En je bekken gaat anders staan. Komt wel goed, vast! Gewoon nog niet aan denken . Kop in 't zand...
Hoi hoi, een kennis van mij had dat ook, seks lukte maar moeizaam en ook haar bekken waar supersmal, en ze is superdun. maar ze heeft 2 kinderen op de wereld gezet zonder al te veel problemen...
Als sex wel lukt, maar twee vingers al pijn doen, dan denk ik toch dat je je spieren aanspant. Als je je ontspant, dan zal het vast anders zijn.
Komt allemaal goed hoor Had ik bij de eerste ook, die angst, maar hij kon er perfect door. En zoals ze hier in België zeggen: achteraf kon je er met de pollepel in roeren
Komt dat ooit voor dat de vagina te smal is? Te smalle bekken heb ik al wel gehoord, dat hadden mijn moeder en oma. Maar dat komt idd niet al te vaak voor en dat herkent de VK of Gyn wel.. Kunnen ze dat eigenlijk ook van te voren (voor de bevalling) al weten? Omdat iemand schreef dat de stand van de bekken nog kan veranderen..
Ik heb het even voor je nagemeten meid Tsja, je moet wat doen op je vrije dag Twee lukt wel, mits voldoende vochtig... drie is A BIG NO-NO... En bij de gyn doet het bij mij ook altijd wat pijn hoor... Mijn man heeft ooit iemand gehad waarbij alle vijf de vingers naar binnen gingen (beweert ie tenminste), maar dan voel je blijkbaar als man minder bij de penetratie. Dus laat ons het positief bekijken Nog dames die meedoen aan de nationale meetweek?
Hihihi, ja he Carla, laten we er dan maar gelijk een wedstrijd van maken! Wie krijgt er een bowlingbal in? Eenmaal...andermaal...
Haha meiden toch... Het gaat straks allemaal open staan daar zou je versteld van staan. En meestal blijft het na die tijd ook allemaal wel anders dus opgerekt enzo. Maar het is allemaal zo rekbaar... Groetjes anna
@platliggertje: Hihih, een pollepel ook echt! @Carla: Er is daar ook een spreekwoord voor: Hoe dichter bij de nul, des te strakker om je... (niet moelijk te raden wat daarop volgt )
Dames, Dat met het bekken klopt. Het stuk achter het schaambeen gaat naarmate de weëen zich ontwikkelen steeds meer uiteen staan zodat de vrouw, magischerwijze, genoeg ruimte creeërt om die kleine erdoor te persen..... RESPECT DAMES Ik kijk graag naar Discovery en dergelijke zenders en zodoende hebben ze in, waar doen ze dergelijke onzin, The US of A een geboorte onder een soort van rontgen gedaan. (Kan me niet voorstellen echte rontgen ivm baby) en in die beelden zie je echt dat de botten stukje bij beetje uit elkaar gaan staan. ale: Het hoofdje wringt zich ertussendoor en plop... De bevalling is een feit... Na deze beelden bevreemd het mij dat Heidiii niet akkoord gaat dat ik in het café op de hoek een smsje van de verloskundige afwacht dat het zover is..... Begrijp nu dat gekrijs dus ook maarja blijf bij mijn, defensie, standpunt: Pijn is een emotie en die kan je uitschakelen! Wat mij dus echt bevreemd: Dat Heidiii een kind met mij wil in de wetenschap dat ze mij de huid vol gaat schelden terwijl ze probeert die kleine of meervoudige kleinen eruit te poepen.... Welk GEN in jullie vrouwen maakt jullie zo Sado Masochistisch dat jullie dat willen! Ik klaag niet hoor. Ik heb me pleziertje gehad en na de geboorte heb ik echt een geldig excuus om een Wii of PS2 te kopen... (ja daar heb je hem weer) Maar serieus: je weet dat je barstensveel pijn zal lijden en dan toch ervoor kiezen? :-k Is het soms dat je uiteindelijk een 'wondertje' in je handen hebt? Met heel veel respect voor jullie Mannetje van Heidiii PS: Ik kan niet wachten.....
Heidiii zelf hier weer laptop teruggegrist... Ik wil hier nog even iets aan toevoegen: De enige voorwaarde dat ik zijn 'inbreng' accepteer is de volgende (en hij is al akkoord, het sukkeltje, hihi... ): Tijdens de bevalling staat hij naast me, met zijn ballen in mijn hand, onder het motto 'solidariteit'. Moet toch iets te knijpen hebben.... (Kan je met één bal nog voor een eventuele tweede spruit zorgen? Ja toch?)