vraagje

Discussion in 'Zwanger worden' started by liza1991, Aug 13, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. liza1991

liza1991 Bekend lid

May 14, 2013
    529
    130
    43
    stewardess
    He meiden

Ik heb een vraag aan jullie .. is het normaal dat je het eerste half jaar niet zwanger kan worden als je bent gestopt met de pil. Mijn cyclus was het eerste half jaar langer elke maand 32 dagen en nu ineens 28 dagen. Ik voel me echt depri nu ik weer ongesteld ben . Ik twijfel om morgen naar de dokter te gaan ..

X

2. swagartist

swagartist Niet meer actief

Ik zit in ronde 4 en ben ook gestopt na 13 jaar pil gebruik. Ik ben naar de arts geweest maar mag pas weer terugkomen als ik een jaar aan het proberen ben....

3. eviiii

eviiii Fanatiek lid

Feb 27, 2013
    1,137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    Nadat je van de pil af bent heeft een lichaam even tijd nodig. De een is gelijk in de eerste maand na de pil zwanger, een ander doet er langer over. Vind je cyclus gewoon netjes en ik denk dat de dokter zal zeggen tegen je dat je gewoon moet afwachten. Veel succes ;)

4. liza1991

liza1991 Bekend lid

May 14, 2013
    529
    130
    43
    stewardess
    Maar her is gewoon vreemd altijd precies 32.dagen . Ik ben zo bang dat het gewoon niet gaat lukken en iedereeen in mijn omgeving is zwanger. Snik...

5. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Tja het is moeilijk als het niet gelijk lukt, maar er staat gemiddeld een jaar op. En ik vind je cyclussen erg netjes hoor. Het kan altijd iets afwijken, maar vind dit niet echt alarmerend. Je ei is gewoon iets eerder geweest deze keer.

6. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

Apr 23, 2013
    2,331
    3
    38
    Achterhoek
    Ja dat is normaal. Wachten is frustrerend en niet leuk maar je hoeft je nog nergens zorgen om te maken hoor!

7. Pluizje

Pluizje Bekend lid

Oct 31, 2011
    661
    14
    18