Nee, knal dat kan niet. Innesteling is op zn vroegst op 7 dpo. Dan kun je 2 dagen later onmogelijk een knaltest hebben. Licht positief kan wel. Als je 9dpo een knaller hebt dan was je eisprong zeker weten eerder.
Met een tweeling kan je een snellere hcg opbouw hebben en dus ook eerder positief testen. Zonnetje, ik hoop met je mee! Hopelijk een goede echo morgen.
Mijn positieve test is na de herberekening 11-12-13 dpo geweest ongeveer en dat was deze test http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/561143-onzekere-tijd.html Duidelijk mast geen knaltest zoals bij mijn eerste zwangerschap waar we pas na 6 weken achter kwamen
Onzin! Kan echt wel, als je een korte LF hebt. Ik heb ook knaltesten op 10dpo, de opbouw van hcg verschilt ook nog eens per persoon.
morgen weten we meer. Tot die tijd is het toch gissen. Ik weet dat ik een kans maak. Alle zw klachten zijn terug gisteren de hele dag kotsmisselijk geweest vandaag weer iets minder erg. Heb hoop maar ook geen hoop... Morgen weten we t..
Discussie niet waard. Maar wat je zegt is onzin... Je lf heeft niks te maken met je innesteling. Je maakt pas hcg aan na de innesteling welke op zn vroegst op 7 dpo is. Dan moet het voor een knaller ook nog flink zijn. Ik had met 4 weken geen knaller maar met 4.3 wel een hcg van 516 wat behoorlijk hoog is. Je ei was echt eerder. Anders onmogelijk. En das geen onzin. Vraag maar aan een gynaecoloog.
Toevallig weet ik precies wanneer ik bevrucht ben, want mmm en toch echt knaller, dit keer op 10 dpo en vorige zwangerschap 9 dpo! Dus dat.....
Dank je! Lig al een uur met zweethanden in bed. Ben niet gelovig maar zou er een gebedje voor opzeggen...
Dan ben jij een groot wonder. Of je definitie van knal is anders dan de mijne, dat kan natuurlijk ook. Hoe dan ook, je bent zwanger. Geniet ervan.
Zonnetje, heel veel sterkte vandaag meid! Hopelijk heb je een beetje kunnen slapen vannacht. Duim voor jullie dat er een kloppend hartje te zien is straks!
Eens! Het irriteert alleen enorm dat sommige dames denken alle medische wijsheid in pacht te hebben. En dan ineens ben ik dan een wonder, in ieder geval wel een medisch appart geval, maar niet iedereen is hetzelfde en niet alles gaat volgens het boekje! Zonnetje, suc6 vandaag! Hopelijk ga je een mooi kloppend hartje zien, lees graag hoe het is afgelopen.
Helaas geen goed nieuws morgen curretage. Enne wel erg fijn dat een topic bevuild wordt met een discussie die totaal niet van toepassing is. Maakt niet uit wie er gelijk heeft die zoiets via pb of een eigen topic
oh Zonnetje wat erg Heel veel sterkte met het verwerken hiervan. Ik hoop dat je ook de ruimte hebt om even volledige rust te nemen en alles te laten bezinken. Ik heb ook een keer een vroege miskraam gehad en nu ook een gezonde dochter, ik hoop dat jou in de toekomst ook een gezond kindje gegund is. Sterkte, ook morgen curretage is ook niet niks maar dan kun je tenminste weer verder.