Hallo dames, ik ben vandaag 15 weken en had een echo.. Nou heeft ze proberen te kijken of ze wist wat t word maar ze durfde geen uitspraak te doen. Kan iemand met me mee kijken groetjes Ruby.
Wel ik zie tussen de benen toch wel een uitsteeksel, bij een meisje heb e dat niet, het is wel een hele onduidelijke foto, maar naar wat ik zie op de derde foto zou ik overtuigd zijn van een jongen, momenteel dan
Denk dat als ze tijdens de echo zelf niks zag of iig niks zeker dat wij het dan helemaal niet zien. Kun je niet nog een keertje terug voor een geslachtsbepaling? je ziet idd iets tussen de beentjes, maar dit kan ook de navelstreng of de clitoris zijn
Ja misschien een 3D echo maar dat heb je in den helder helemaal niet.. Dichtstbijzijnde is in Zwaag beetje jammer
Wat jammer zo'n vage foto. Als zij t op de echo niet durft te zeggen, dan durf ik op basis van zo'n vage foto al helemaal geen uitspraak te doen. Hopelijk kun je snel nog n x terug komen
Je foto is onduidelijk en veraf... Maar ik denk zo snel een jongen... Gingen jullie voor een geslachtsecho dan?