niet ongesteld, niet zwager.HELP!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door diamantje24, 18 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diamantje24

18 nov 2012
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 diamantje24, 18 nov 2012
    Laatst bewerkt: 18 nov 2012
    Hallo meiden,

Ik zit met een behoorlijk dilemma.
    en ik hoop dat jullie hier misschien meer van af waten of dat jullie hier ook ervaring mee hebben.

Mijn vriend en ik hebben een kinderwens (ik ben 24).
    Ik ben vorig jaar november gestopt met de pil. December, Januari, Februarie, maart en april werd ik gewoon regelmatig ongesteld. April was dus mijn laatste ongesteld heid en toen aantal x naar de dokter geweest en een aantal keer testen gedaan maar die waren negatief. maar omdat ik nog geenjaar was gestopt met de pil moest ik de dokter afwachten. toen werd ik tot mij grootte blijdschap ongesteld op 26 augustus. en nu is het 18 november en nog steeds niet ongesteld geworden! weer een aantal testjes gedaan en steds negatief, ook ben ik aantal weken geleden begonnen met teunisbloem te slikken, tot geen resultaat. in oktober de dokter gebeld en tot lang aandringen heb ik een verwijzing gekregen naar de GYN. maar deze afspraak staat pas 10 december want ze hadden niet eerder plaats. Ik sta ook bekend met een kleine cyste (heel klein beetje stabiel en groeit nooit) maar zolang ik hier geen pijn aan beleef is er geen reden om mij eerder te laten komen voor een echo. Kan iemand mij helpen?

Ik hoop het zo.
    Ik zie graag jullie reacties tegemoet.

Alvast bedankt!!!

2. dphoek

dphoek Niet meer actief

Wat ontzettend vervelend!!! Ik weet dat het heel moeilijk is, maar echt het enige dat je kunt doen is afwachten tot er onderzoeken komen. Blijkbaar is er iets aan de hand en een cyste kan van invloed zijn, of 'ie nu pijn doet of niet.. Heeft men wel eens de mogelijkheid van PCOS geopperd? Dat hoeft natuurlijk helemaal niet zo te zijn hoor, en ik wil je niet bang maken, maar misschien herken je er symptomen van?

3. diamantje24

18 nov 2012
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie!

Nee hebben de HA nog niet over gehad maar ik heb er wel wat over gelezen, en wordt daar niet zo vrolijk van. Want nu ik zo lang niet ongesteld ben geweest heb ik ook geen eisprong toch?

En kan het wel zo zijn dat ik gewoon rond de tijd dat ik ongi moet worden menstruatie klachten heb?

en ik weet inderdaad dat een cyste van belang kan zijn maar ze willen me niet eerder laten komen. En ik moet idd even de echo afwachten, maar ben benieuwd of er meer mensen hier ervaring mee hebben en tips met mij uit kunnen wisselen en der gelijke.

4. Rapunzzel

Rapunzzel Actief lid

26 aug 2012
    146
    1
    0
    NULL
    NULL
    Het eerste wat ik mij opkomt is ook pcos.. Symptoom van pcos is lange onregelmatige cyclussen.
    Vaak is pcos goed te behandelen met hormoon medicatie.

Maar misschien heb je wel helemaal geen pcos, en is je cyclus gewoon in de war?

Veel suc6 bij de gyn! Ik hoop voor julle een goede uitkomst

5. diamantje24

18 nov 2012
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel!

Dat hoop ik ook,maar vrees he ergste! Duim met me mee. nog 3 weken wachten pfff. wat kan wachten lang duren.

6. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Ik dacht ook eigenlijk aan pco, maar dat hoeft niet. zowel is dat natuurlijk niet wat je wenst, maar wordt er niet meteen depri van het is heel goed te sturen met medicatie en eerlijk gezegd vind ik het nu wel fijn precies te weten wanneer mijn eisprong is enz. Toen ik eenmaal zwanger was kregen we ook de keus daar blijven of naar een vlos. Voor ons waren de gyns in het zh zo vertrouwd dat we daar wilden blijven en toen kregen we bij elke controle een echo (want dat staat daar toch dus doen ze standaard) dat was ook zo fijn en leuk! Even om te benoemen dat elk nadeel zijn voordeel heeft :)

7. dphoek

dphoek Niet meer actief

Het is echt heel moeilijk, zeker in zo'n onzekere situatie! Maar er is echt heel veel mogelijk qua behandeling tegenwoordig. Blijf vertrouwen houden!

Sterkte hoor!!!

8. diamantje24

18 nov 2012
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel erg bedankt voor de reacties!!

en idd elke nadeel heeft zijn voordeel.

het hoeft dat natuurlijk niet te zijn maar als dat het wel is ben ik blij dat het met medicatie te verhelpen is.

Bedankt!

Deel Deze Pagina