Oke.. ik ben absoluut niet te pruimen. Als ik bij mezelf in de buurt zou zijn zou ik spontaan mezelf een tik verkopen. Ik besef het dus en zeg het ook maar het werkt niet. Ik ben zoooo on ge loof lijk opstandig! Niks is goed niks wil niemand doet iets goed alles is fout slecht k** en ga zo maar door!!! Iemand tips?! Omgeving kan het niet meer goed aan volgens mij en ikzelf ook niet! :x:x
hahaha herkenbaar.. Bij mijn eerste zwangerschap was ik ook echt een heks. Met 7 weken heb ik in gezelschap aan mijn man serieus gevraagd ´of hij nou niet eens zijn bek kon houden´ toen hij een opmerking maakte.. schaam me er nu nog om. Helaas heeft het tot 40 weken geduurd, hoop dat het bij jou sneller voor bij is..
Hoort erbij denk ik.. ik had het aan mijn begin van mijn zwangerschap ook. Huilen, schreeuwen, ruzie zoeken, hééééél onredelijk zijn... Oeioei, ik was echt een drama Het werd bij mij wel weer beter, tot nu.. nu ben ik nog veeeel erger dan aan het begin van m'n zwangerschap. Leuk he, dit soort kwaaltjes.... Sterkte!
Héél herkenbaar hahaha, gisteravond was mijn vriend me aan het plagen en ik zei hem "dat je aan me zit prima, maar zeur niet aan me kop " ik kan nu vrij weinig hebben, gelukkig blijft die van mij er nuchter onder en weet ik van mezelf wanneer het té wordt.
Ik had het de eerste 3 maanden.. En de laatste 2 weken.. Ik heb geen tips voor je helaas, mijn man heeft het 'gewoon' moeten ondergaan.. Succes!
het kan zijn dat je een depressie hebt of tegen een psychose aanzit. ik herken je klachten van mijn werk ervaring.
volgens mij hoort het er allemaal bij hoor meid.. dit is mijn tweede zw en ik heb het weer net zo erg....kan echt ruzie zoeken om niets...hoort erbij hoor! en manlief moet het maar ondergaan... ik bied regelmatig achteraf mijn excuses aan...het zijn de hormonen! en wendy: ik vind je opmerking wel wat bijzonder....hoezo herken je een aankomende psychose of depressie? Ze heeft het niet over wanen, angsten o.i.d. Ben zelf ook hulpverlener en dit is wel het laatste wat bij mij op zou komen... lijkt me niet dat ts daar iets mee kan ?
o dat klopt inderdaad! dat ben ik helemala met je eens, alleen wat ze omschrijft klinkt tot nu toe gewoon als een geïrriteerde zwangere vrouw, vast heel herkenbaar voor vele vrouwen hier!...ben zelf af en toe ook zo labiel als een koekje, maar zeker niet psychotisch o.i.d.
goh.. na een hele middag het huis op de kop in de sop te hebben gezet dacht ik even op de pc.. schrik beetje van de reactie's hier.. depressie psychose?!!
ik werk ook in de sector...en vind dat je op basis van wat hierboven gezegd wordt niet zomaar kan denken aan depressie of psychose. Vind ik persoonlijk nogal heftig.. Denk dat er sowieso opgepast moet worden met dat soort uitspraken..kan nogal heftig en hard aankomen voor dames die gewoon even van zich af willen schrijven..
Ik heb gelukkig nog nergens last van, ik hoop ook voor mij en mijn omgeving dat het niet komt haha, ik kan nl. dan echt een feeks zijn.
Ik heb het ook heel erg gehad tijdens de zwangerschap van jayden.... Schopte iedereen van mij af. De vader van Jayden had er geen begrip voor en had ik vriendelijk (zover je het vriendelijk kan noemen) de deur gewezen...Ik herken het dus wel hoor... Maar is echt geen psychose of een depressie.... zijn echt de hormonen.
Ik was ook echt een heks tijdens mijn zwangerschap, maar vriendlief pikte dat niet altijd, en maar goed ook! Hij is ook als de dood dat als we ooit weer een kindje mogen krijgen, dit weer bij mij gebeurt haha.
Ik heb van die dagen dat ik mezelf (en anderen) in de weg zit. Vandaag is zo'n dag, zucht! Hopelijk kan het zonnetje er verbetering in brengen!
nou ik vind depressie en psychose ook totaal niet van toepassing hier.. Ben zelf nu ik zwanger ben ook af en toe enorm bitcherig, dat ik me op dat moment ook wel voor mijn kop kan slaan, maar het moet er gewoon uit ofzo.. Vriendlief kan het niet zo goed hebben en die wordt dan of heel sago en stil of hij gaat ruzie lopen zoeken Dus dat wordt nog interessant als dit zo doorgaat Gelukkig heb ik het niet elke dag, maar eens in de zoveel tijd merk ik wel dat er weer zo'n bui aan zit te komen. Gelukkig zijn ze ook vrij snel weer over