Ik test normaal nooit zo vroeg, beide zwangerschappen wachte ik netjes tot ik overtijd was. Maar door die ovu test van vandaag begon ik zoo te twijfelen, het leek me ergens onmogelijk dat ik nu pas een eisprong heb, maar een zwangerschap lijkt me ook zo onlogisch. Ik zou dan nu 3 weken en 2 dagen zwanger zijn, ben benieuwd of ik echt zwanger ben. Heb wel dezelfde kwaaltjes als mijn andere zwangerschappen (licht in het hoofd en pijn aan mijn tieten) Ik bel denk ik de gyn als ik over 2 weken nog niet ongesteld ben. Wil sowieso weer naar de vk in het ziekenhuis.
3 weken en 2 dagen zwanger moet op zich wel kunnen dat je dan een positieve test hebt, al is het wat vroeg. Ik had met 3 weken en 4 dagen ook een best duidelijke test. En misschien ben je toch net een paar dagen langer zwanger. Spannend hoor!
Ik zie duidelijk streepjes hoor. Hoef niet eens te turen. Zou inderdaad wel even doortesten om te kijken of je testen oplopen.
Ik kon mij toch niet bedwingen, ik heb clearblue digital gedaan en ben voor nu echt zwanger 😊😊😊 over een week nog 1 keer testen om te kijken of trekpleister en clearblue oplopen. Bloedverlies heb ik vandaag nog niet gehad. Kan het niet geloven dat ik weer zoveel geluk mag hebben.
Thanks dames,maar denk toch dat ik ongesteld ga worden Vreselijke buikpijn en de pijn in mijn tieten zijn weg. Bloedverlies is tot op heden wel nog steeds weg
Gefeliciteerd Die buikpijn kun je ook hebben en evengoed zeanger zijn.. Ik heb mijn mijn eerste elke 4 weken wel buikpijn gehad... Heel stom maar Vk bevestigde dat je evt in je zwangerschap gewoon je cyclus voelt...
Ik had bij zowel miskraam als bij mijn dochter ook buikpijn. Maar niet zo heftig dat ik er wakker van word in de nacht.
Hallo Hier ook vandaag achter gekomen dat ik zwanger ben ! Ik heb ook totaal geen klachten alleen heel moe. Klachten/ kwaaltjes komen vanzelf was ook zo bij mijn dochter
Ja bij mn dochter had ik ook in eens bloedverlies en geen pijn aan tieten meer. Maar buikpijn zo heftig had ik niet. We zullen zien.
Pijn in mijn tieten is 3x zo hard terug gekomen. Bloedverlies is gelukkig nog steeds niet terug gekomen, ik heb al iets meer vertrouwen.
Ik hoop het ook, ik ga dinsdag nog 1x testen als ik niet ongesteld word. Heb er toch nog 1 over van de trekpleister. Al zegt het dan ook niets of het goed blijft gaan 😆😆
Dit wordt niets. Ik had vrijdag nog zo een ovu test gebruikt ( ze moeten toch op 😛 ) en die was direct donkerder dan de controlestreep. En vandaag is hij lichter. Dus even wachten tot ik ongesteld word. Ben blij dat mn lichaam nog hetzelfde werkt.
Hoezo wordt het dan niets? Ovulatietesten reageren ook op hcg, maar weet niet hoe dat met de streepjes zit, of die dan donkerder moeten worden en niet lichter mogen worden. Zou daar niet op vertrouwen, zou dan echt een zwangerschapstest pakken.
Lijkt me dat het ook donkerder moet worden of in ieder geval niet lichter.. Ik zit nu ook pas op mijn nod, had gewoon niet ervoor moeten testen. Les voor de volgende keer als het mis gaat nu.
Joh, ik zou nog geen voorbarige conclusies trekken hoor! Dat je ovulatietest nu iets lichter is wil echt niks zeggen. Dan zou ik als ik jou was nog een zwangerschapstest vh Kruidvat doen om te zien wat deze aangeeft. Op ovulatietesten alleen zou ik niet vertrouwen.