pfffff etter lichaam

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ikdus, 30 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bekendeonbekend

bekendeonbekend Actief lid

13 apr 2015
    288
    6
    18
    Vrouw
    NULL
    Ahhhh zo leuk voor je ! Het is je van harte gegunt gefeliciteerd :)

2. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Die zal vast donkerder zijn dan dat enorm lichte streepje woensdag :p

Ik ga zo naar de etos haal daar 2 testen kan ik die vandaag doen en woensdag.

Ik heb gewoon weinig vertrouwen in mijn eigen lichaam. 4 jaar geleden ook direct zwanger en ook een miskraam. En nu met misschien een myoom in mn baarmoeder helemaal weinig vertrouwen. Al denk ik soms tussendoor dat dit wel goed gaat aflopen neemt de onzekerheid en angst de overhand.

3. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Bedankt, en wat een geheimzinnige naam 😀

4. bekendeonbekend

13 apr 2015
    288
    6
    18
    Vrouw
    NULL
    Had nog niet alles gelezen , oeps ik hoop in iedergeval dat het echt zo mag zijn voor je ! . En mijn naam ik was er zo enthousiast over dat ik het ook proberen ging om zwanger te raken , en zat op internet te neuzen en kwam hier terecht zag veel met de zelfde vragen en onzekerheden en had die naam gekozen omdat ik bang was dat iemand erachter zouw komen dat ik hierop zit hihi en dat ik hier nieuw was hihi .. wil het graag geheimhouden voor famillie en vrienden behalve hier ! :p weet ook niet waar je het aan kan passen maar vandaar dus mijn geheimzinnige naam . ;)

5. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Haha geeft niet.

Je kan vragen aan het beheer om je naam aan te passen volgens mij. Maar je naam is wel lekker geheimzinnig zo, leuk toch :).

Heel veel succes met zwanger worden (of ben je dat al )

6. bekendeonbekend

13 apr 2015
    288
    6
    18
    Vrouw
    NULL
    Joaa dat is ook alweer waar ! ;) , ikzelf zit nu in ronde 3/4 had een koperspiraal en laten verwijderen en vanaf die dag ongeveer een weekje de pil geslikt had heftige bloeddingen en toen 8 weken lang niet ongesteld geweest dus dacht yes zouw het ? Maar testen bleven negatief en vanaf toen heb ik al twee menstruaties achter de rug nu en ik moet zeggen tot nu toe duurde de cyclus en de menstruatie periode bijna evenlang dus gelijk . Hopelijk blijft dat ook echt zo en zit het een beetje mee mocht kk nog niet zwanger raken :(:) ben nu voor het laatst 6 juni ongesteld geweest en eindigde op 10 juni .. heb af en toe wel steekjes en krampjes enz , maar dat zegt vaak niets . Weet ook niet of ik nu mijn ei heb gevoeld of nog niet is geweest dus afwachten hihi :D

7. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Spannend hoelang duurde je laatste 2 cyclussen ?

8. bekendeonbekend

13 apr 2015
    288
    6
    18
    Vrouw
    NULL
    Rond de 4 en halve week ongeveer , en zit over 2 daagjes weer op 4 weken na mijn laatste menstruatie dus ben benieuwd denk wel dat ik gewoon ongi ga worden ! :p

9. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Je zit nu toch al op 4 en halve week bijna (4juli waren er 4 weken om)

10. bekendeonbekend

13 apr 2015
    288
    6
    18
    Vrouw
    NULL
    Mijn menstruatie eindigde op 10juni dat is nog net geen vier weekjes toch ?

11. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Je rekent vanaf de eerste dag vanaf je laatste menstruatie dus 6 juni was dag 1.
    Zoals jij berekent zou je cyclus in de juiste berekening ongeveer 5 weken zijn, 35 dagen dus (vanaf de dag 1 dat je ongesteld bent geworden.

12. bekendeonbekend

13 apr 2015
    288
    6
    18
    Vrouw
    NULL
    Oh zo ja inderdaad , raak ervan in de war snap het soms allemaal ff niet meer er zijn veel dingen die ik niet wist toen ik nog niet op dit forum zat en het ging proberen , dus ik zouw nu dus kunnen testen ? Heb trouwens ook nog niet echt het idee dat ik me eisprong of wat dan ook heb gehad behalve af en toe flinke steken in me zei en achter het schaambot zeg ik het goed ? . En vorrige week uit de sloffen geschoten tegen mijn vriend waar we beide met open mond van stonden te kijken .:):D

13. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Nee als je uit gaat net als vorige keren van je laatste dag is 11 juli je nod, dus nog iets te vroeg. Ik hoop van harte dat je zwanger bent 😊😊😊

Misschien handig om te gaan tempen ? Ik had jaren terug ook onregelmatige cyclussen en met tempen wist in in ieder geval wanneer ik ongesteld werd en wat er rondom mijn eisprong lichamelijk gebeurt (pijn in de tieten/tepels dus)

Tempen doe je op de volgende manier. Elke ochtend op het zelfde tijdstip als je net wakker bent geworden en voor je opstaat(dus bijv elke dag 6.30) en dit doe je liefts rectaal. Op Fertility Friend - Fertility Tracker, Ovulation Calendar and Fertility Chart kan je het bij houden en 3 dagen na he eisprong geeft hij aan dat ie is geweest doormiddel van een kruis.

14. bekendeonbekend

13 apr 2015
    288
    6
    18
    Vrouw
    NULL
    Ja is inderdaad ook een optie , ik wou dat tempen en ovulatie testjes bewust niet doen want dan weet ik van mezelf dat ik het erger ga maken en mezelf gek en er op ga letten . Het is best grappig ook want toch doe ik het zit de heletijd hier op forum dan heb je teminste grip op iets , en andere vrouwen die het vaak wel begrijpen beetje uitlaatklepje ! Maar ik heb zelf een banner gemaakt het staat er nu duidelijk ;)

15. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Het is ook zo spannend allemaal, ik ben er nu ook veel meer mee bezig dan mijn eerste.

En ik snap je verder helemaal qua bezig zijn door te tempen etc.
    Ik zou nooit voor nod testen en zie, ik test 5/6 dagen voor nod, ik zou pas vandaag testen haha.

En dat tempen is pas achteraf, dat meer om inzicht te krijgen van je cyclus.

16. bekendeonbekend

13 apr 2015
    288
    6
    18
    Vrouw
    NULL
    Ja echt spannend ! , te vroeg testen dee ik bijna elke keer en niet eentje . Vrouwen he hihi maarja ik hoop dat dit iets mag zijn wat wel beetje vlekkenloos komt en mag baten dit is gewoon een groot iets en wil ik heel graag meer dan wat dan ook op de wereld :) maar dat geld denk ik wel voor elke vrouw met een wens hier en gun het echt iedereen stuk voor stuk !

17. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Haha ja bij mn ex was ik ook test verslaafd 😛.

Maar bij mn miskraam en dochter was alles zooo ontspannen, ik teste pas als ik overtijd was, was er echt niet mee bezig. Gewoon sex wanneer we zin hadden (nu ook hoor) ik kwam weinig op het forum

En nu, nu ben ik steeds te vinden hier. Zelf werken leidt niet af van het zwanger zijn.

Ik gun het ook iedereen van harte, ik voel me wederom schuldig dat het weer in de eerste ronde raak is. Vooral omdat het geen haast heeft, het mocht best nog even duren.

Ik ga voor je duimen dat je 1 deze dagen positief test.

Ik test morgen nog 1x dan zie ik of mijn etos oploopt of afloopt, ik heb zelfs nachtmerries dat het niet goed zit :(

18. bekendeonbekend

13 apr 2015
    288
    6
    18
    Vrouw
    NULL
    Ach schuldig voellen is niet nodig het is je van harte gegunt , en soms is t een idee van zie je het hoeft niet altijd lang te duren het is mogelijk als ik lees dat iemand zo snel zwanger is geraakt, en heel lief dat je voor me mee duimd hiHi , ik duim ook voor jouw mee dat alles in orde is trek je niks aan van de nachtmerries ik heb ze ook elke avond is denkelijk gewoon dat we er teveel mee bezig zijn en voor jouw misschien een angst maar ook dat zal wel helemaal goedkomen ! xxx

19. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Haha ja met mn ex na ruim een jaar nog niets (achteraf gelukkig) ik had dus 4 jaar geleden had ik niet verwacht zo snel zwanger te mogen worden.
    Bedankt dat je voor mii duimt :).

Balen he die nachtmerries, hopelijk straks alleen fijne dromen.

20. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Volgens mij loopt het toch prima op. Die lichte was eerst wel een stuk donkerder maar nu naar 2 dagen steeds lichter aan het worden, raar.

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina