Kijk, het zit gewoon goed joh Blijft altijd spannend maar voor nu denk ik gewoon dat het goed zit hoor
Heb me een week geleden aangemeld bij de vk via internet. Tot op heden nog niets gehoord. Als ik volgende week nog niets hoor ga ik toch maar naar de vk in het ziekenhuis aangezien ik daar wil bevallen.
Nee gewoon roze net als 2 weken terug. Maar minder tot nu toe dan. Blokzijl, vaatje ik heb geen sex gehad vandaag ? We gaan het zien, maar vertrouwen heb ik niet. Heel soms even maar meestal niet.
Haha oke ik dacht alleen dat vaatjes knapte wanneer er iets daar beneden gebeurde 😉 . Bij mn dochter had ik ook onverklaarbaar bloedingen. En mn miskraam voor haar begon ook zo, dus erg onzeker. Wie weet heb ik toch weer een myoom, ik kan alleen maar afwachten.
Ik heb erge buikpijn ja niet echt krampen. Het is tot nu toe bij 1 veeg gebleven. Een vk heb ik nog niet, heb me vorige week woensdag bij 1 aangemeld in de wijk hier, maar nog niets gehoord. Wil tot volgende week afwachten en anders ga ik weer naar de vk in het ziekenhuis net als bijna 4 jaar terug.
Ik hoop het bekendeonbekende, als het mis is laat me dan maar goed ongesteld worden. Hoe is het bij jou ? Al goed door gezet je ongi ?
Hooi Ikdus, Vervelend dat je oud bloed verliest. Als je je veel zorgen maakt kan je altijd een VK bellen, ook al hebben ze nog geen contact met jou opgenomen. Ze zijn er om je gerust te stellen, en om dat te doen kun je vragen of je op controle mag komen voor een echo. (En ja, ook in het weekend mag je ze altijd bellen!!) Hou je ons op de hoogte?
Ik heb me bij een andere vk aangemeld, mag maandag al voor een echo. Kunnen we direct zien of het op de goede plek zit en misschien al hartje.
Ja inderdaad, ze maakte een intake gesprek incl echo en kort gesprek met een gyn voor de 28e ik dacht slik.. nog een week wachten en daarna stelde ze voor om op eigen praktijk een echo te maken om te kijken hoe en wat. Ik ben als het goed is morgen precies 6 weken. Dus ik hoop op een kloppend hartje. Bruinbloed verlies is nu weer weg.