Als ik mijn darmen moet geloven,zou ik wel eens zwanger kunnen zijn...had dit namelijk 10 jr.geleden,met m'n 1e zwangerschap ook. Trage ontlasting,zit me helemaal scheel te persen,en tot overmaat van ramp komt er dan ook nog bloed mee (sorry voor het vieze praatje,maar ik wilde gewoon ff mijn hart luchten.)Ik beval echt nog liever zeg. Dit is echt zoooo irri.Ben moe,en chaggo Ik heb 1 testje liggen nog(CB digitaal.)maar ik zal geduld moeten hebben tot 6 sept.
Girl... ik ken het! Ik heb vanaf mijn eisprong tot bijna mijn NOD ook last van verstopping... de laatste 3 ronden in ieder geval heel erg. Afgelopen keer heb ik 1,5 week niet (niet fatsoenlijk) kunnen poepen, tot ik ineens afgelopen donderdag dacht: Hey ik geloof dat ik moet... en toen kwam alles er van 1,5 week in 1 keer uit... hard, dun.. alles! (daarna had ik het idee dat ik diarree had, maar dan zonder het naar de wc rennen.. wel vreselijke buikpijn en misselijk...) Ik heb die 1,5 week ook last gehad van een ballonnetje in mijn buik, misselijk, constant honger, krampjes .. zo leek het.. dus dan denk je al snel de raarste dingen (zou ik nu zwanger zijn dan??) Maar na mijn wc-sessie, was dat ballonnetje weg... Ik wil je 1 ding even op het hart drukken... duw/druk niet te hard, want dan kun je last krijgen van aambeien.. en das geen pretje, zeker niet als ze ook nog 'open' gaan (heb er nu dus ervaring mee)... zeker omdat je zegt dat er bloed meekomt, lijkt het bijna op beginnende aambeien (misschien zelfs al opengesprongen)... Adviesje... eet veel bruin brood, fruit, vezelrijk en schaf iets van activia, Yakult of iets dergelijks aan... Ik heb ook al ergens gelezen dat bepaalde olieën (olijf, zonnebloem.. ???) je ontlasting goed smeuïg maken. Ben je er niet gerust op, ga dan zeker even naar de huisarts! Succes!
Als het niet komt, niet door gaan drukken hoor! Probeer het liever later nog een keer. Enne...succes met afwachten, wie weet!!
Dat is erg vervelend dat je moeilijk naar de wc kan. Ze zeggen wel eens van een glas lauwwarm water drinken op je nuchtige maakt kan helpen. Spannend hoop voor je dat het raak is.
Dat glas lauw water ga ik eens proberen,heb ook druiven gehaald gistere maar nog niet veel van op.Meestal ga ik een eindje lopen en dan moet ik vanzelf wel @popjeJa ik hoop het ook,ik ben wel keimisselijk,en dan vooral na het ontbijt.
ik ben al heel lang darmpatient en dat uit zich continue in verstoppingen. dus je verhaal is me bekent. Ik ben niet zo van de pillen en de poeders en probeer dus met voedsel de boel te beinvloeden. ik heb na anderhalve week geen toiletbezoek een stuk of 4 a 5 pruimen gegeten, elke dag ongeveer 4 dagen lang. toen ineens kwam alles eruit. ik eet dus elke dag wat pruimen, en heb daarnaast ook roosvicxee laxo gekocht dat is ook gemaakt van pruimen. wat ook schijnt te helpen is een verse kiwi op je nuchtere maag. en dat glas water wat genoemd is is ook een goeie (lauwwarm) sterkte ermee! p.s. inderdaad niet gaan persen daar gaat de boel van stuk.....