hier werkt het gewoon het beste als we er niet moeilijk over doen. onze boef van 16 maanden heeft eigenlijk altijd goed gegeten en nu nog , maar soms zit er een dag bij dat hij er geen zin in heeft. nou dan maar niet, er wordt niet overgemopperd, en hij krijgt gewoon zijn fruitje daarna. een dag later is het weer normaal! hopelijk blijft het zo goed gaan. joyce
het is hier helaas al maanden eetdrama.. eerder vond hij bijna alles lekker en nu helemaal niks! geen groenten, aardappels niet, rijst niet enz enz.. heb me er heel erg druk om gemaakt maar doe dat nu niet meer, lost niks op..jammer genoeg valentijn is verder goed op gewicht, er komt vast wel een moment dat hij wel weer fatsoenlijk gaat eten ( hoop ik) succes ermee
Onze oudste was een enorme hongerlap, echt niet normaal. Na elke fles gillen als het op was, echt niet leuk meer. Ook toen hij vast voedsel kreeg, was het hem NOOIT genoeg. Alles wat hem voor z´n neus kwam, ging in een rap tempo naar binnen. We wisten dan ook niet wat ons overkwam toen hij rond 13-14 maand opeens zijn boterham weigerde! Drinken ging nog wel, maar hij at opeens haast niets meer. Doodeng vond ik het. Na een maandje begon hij z´n babyvet een beetje te verteren en ik maakte me echt zorgen. Dat heeft wel een maand of twee, drie geduurd. Daarna begon hij langzaam weer beter te eten. Hihihi, wat heb ik me er toen druk om gemaakt. Met de tweede ging het ook zo, maar toen was ik wijzer. En Jesse eet nu gelukkig nog normaal. Maar ach... zal net zo goed wel zo´n vlaag krijgen. Don´t worry, ´t zijn net weeèn, ´t gaat allemaal vanzelf weer over.