pff kan wel janken de eerste miskraam bijna een jaar geleden was een kennis ook zwanger voelde jaloerzie ja dat eindelijk een plek kunnen geven vorige week weer een mk gehad en nu weer iemand zwanger het is zo oneerlijk iedereen gezond kindje en ik weer met lege handen niet de baby kamer in richten voel me zo in de steek gelaten door me eigen lichaam
Meid wat vreselijk voor je! Ik weet hoe je je voelt. Ik heb gelukkig een gezonde dochter, maar ik ben nu 15 weken zwanger van een kindje dat niet meer leeft. Ondertussen zijn mijn schoonzusje en beste vriendin hoogzwanger. Ik ben niet snel jaloers, maar ik moet nu toch echt wel even slikken hoor als ik hun buikjes alleen al zie. Ik wil je heel veel sterkte toewensen en vergeet niet dat je lichaam nooit tegen je werkt, maar juist doet wat het beste voor je is, ookal is dat soms moeilijk te begrijpen. Blijf vooral hoop houden! Liefs boonie
Ik snap hoe je je voelt. Bij iedereen lijkt kinderen krijgen zo gemakkelijk te gaan. Ik heb een miskraam gehad met 8 weken en mijn zoontje verloren met 23 weken zwangerschap. Mensen om mij heen krijgen baby's alsof het niks is. En bij mij moet het tot twee keer toe door stomme pech fout gaan. Maarja ik hoop dat deze zwangerschap wel goed gaat. En hopelijk gaat het bij jou de volgende keer ook goed, en heb je over een tijdje je kindje in je armen. Sterkte!!
ik begrijp ook hoe je je voelt.een hele dikke knuffel!het komt wel goed,ALLES komt altijd goed op zijn tijd.
hoop het zo en zeker nu k me nog zo moe en misselijk voelt kan t nog niet afsluiten omdat ik vndaag nog posi test had tis ff aankomende week aankijke hoe het met de de testen staat anders weer een echo pff
Sterkte... Mijn vriend zijn neef had 1 maand na onze miskraam aan heel de familie verteld dat zijn vriendin zwanger is.. tot op de dag van vandaag (bij ons is het 11 maanden geleden) heb ik het moeilijk om dat kindje te zien.. ze is 1 maand na mijn uitgerekende datum bevallen... bij familiefeesten heb ik nog zoiets van dat had ik moeten zijn.. Bij de geboorte ben ik haar ook niet gaan bezoeken... als ik kindje zie op straat heb ik nog tranen in mijn ogen ookal ga ik over 4 maanden bevallen... (rond de tijd dat ik normaal moest bevallen had ik eindelijk een positieve test) ik heb nog niet kunnen genieten van deze zwangerschap.. al heel de zwangerschap problemen.. zal blij zijn als onze meid er is...