Zo, ik heb vanmorgen nieuwe laarzen besteld! Ik ben blij dat ik ze heb gevonden, want ben geen makkelijke met laarzen. Ben lang (1.83) en vrij slank. Wil dus geen hakken en ook niet te 'grote' laarzen, dat vind ik niet mooi. Hoe vinden jullie ze? En hebben jullie al mooie laarzen gekocht /besteld?! Anna Field Klassieke laarzen - Bruin - Zalando.nl
Hmmm, zie dat de link niet ( meer werkt ). Misschien was ik net op tijd, even kijken of het nog anders lukt om een plaatje te plaatsen!
persoonlijk niet mijn smaak qua vorm en kleur echter heb ik pas geleden bij de uitverkoop mooie jawel bruine laarzen gevonden voor 11 euries met 70 % korting was ik ff helemaal blij mee
Das een goede deal! . Ik heb al donkerbruin en zwart, nu deze nieuwe en dan wil ik nog grijs.. als ik alles aandeed zou ik hakken kopen! Vind ik erg mooi . Welke winkel was jij mama v5?
WOeiiii die zijn hoog! Zo lang zijn mijn benen ongeveer..... Maar ik vind ze wel mooi hoor. Ik hou zelf ook niet van grote grove laarzen. Maar ik ben zelf ook slank en daarbij ook niet heel lang. 1.65m ongeveer. Ik heb nog geen laarzen gekocht maar heb in de reclamefolder van ziengs wel al leuke gezien..
geen stijl voor mij maar ook zou ik ze zo stuk gelopen hebben ... moet stevige laarzen hebben anders binnen maand of twee al nieuwe nodig!
ik was bij de schoenenreus heb zeg maar de normale ronde laars met klein blokhakje wel leer met bontrandje aan de zijkant van boven naar beneden vond ze eruug leuk en dat voor die prijs waar ik pas bij de kassa achter kwam (had heel die gigantische borden niet gezien met alles 70 % korting )
Jammer, geen hak, dat is juist zo vrouwelijk ook als je lang bent.. En géén echt leer, één keer stoten en weg zijn je mooie laarzen.