Ik heb me nooit echt voorgesteld hoe het zou zijn om zwanger te zijn, maar reken maar dat ik nooit gedacht had dat ik me zo slecht zou voelen. Als sinds ik net zwanger was, voel ik me leeg en futloos, ik heb wel eens dagen dat het beter gaat, maar over het algemeen haat ik zelf mezelf en wil ik liefst van al gewoon in bed onder de dekens kruipen en me verstoppen... Op de goeie dagen (gisteren was er zo een) ben ik apetrots en lach ik, ben ik blij, voel ik me goed, maar dat kan al even gauw weer gedaan zijn. Ik denk dat ik eens naar mijn homeopathische huisarts gan, kijken of ie me kan helpen
Ik ben nog niet zo ver als jij maar ik voel me al een goeie week erg futloos, ik heb nergens nog energie voor en zodra ik iets onderneem val ik haast flauw van de misselijkheid. Sinds kort neem ik elke dag een dosis vitaminen en mineralen (Omnibionta Prenatal) en dit schijnt goed te zijn om meer energie te krijgen want juist nu heb je extra vitaminen nodig. Spirulina schijnt ook goed te zijn voor een betere weerstand. Veel sterkte, misschien is een bezoekje aan de arts wel een goed idee.
Bah wat vervelend. Het kan heel goed dat je jezel het 2e deel van de zwangerschap beter gaat voelen! Het kan nooit kwaad om eens langs de (homeopatische) huisarts te gaan! sterkte! Mayke
och meisje toch! Het is vaak toch echt je hormonen die goed huishouden in je lichaam!De een heeft er meer last van als de ander...Welliht dat idd je ha kan helpen!Succes!
Jakkie, is echt vervelend. Ik heb het bij Eliza de hele zwangerschap gehad. Ik hoop dat dit jou bespaard blijft. Het zijn je hormonen die met je aan de haal gaan. Lichamelijk had ik nergens last van, maar was gewoon depri.. Als het echt niet gaat moet je wel hulp zoeken hoor!
Ik heb bijna de hele nacht liggen huilen, en ben net terug van de huisarts. Klonk hem ook allemaal lichtjes als depressie Nee, mijn bloeddruk staat ook veel te laag, dus ik moet een week rusten en niet stressen. Dat gaan we proberen. is moeilijk in een huis vol verbouwingen