ik ben nog niet zwanger maar na 2 jaar hebben we al een aardig lijstje.. voor een jongen! Maar meisjes namen vinden we bijna niks mooi.. Wie kan ons lijstje aanvullen? “Eisen”: - kort, stoer maar wel lief - liefst niet eindigen op a of e - Nederlands -niet te populair Wat ik mooi vind maar niet kan: Liz , Fem, Lot, Fleur, Floor, Sam We hebben nu Tess, maar iets te populair
Dee / Fee (Je hebt als 'eis' dat de naam niet op een e mag eindigen, bedoel je daar de 'uh' klank, of ook de 'ee' klank? Want dan zouden deze niet kunnen...) Keet Kaat Pip Kim Lou Saar
Do Rox Brecht Nim Keet Nouk Manon Jasmijn Merel Luus Floor Fleur Noor Rosan Roos Sis Maren Lisan Puck Ruth Mel Suus Fien Cleo Caro Dot Dies
Van jou lijstje vind ik Kim het leukste, alleen zo heet de ex van mijn vriend dus dat word hem niet haha
Van Lisan maak ik Lian. Ook Noor is leuk .. wel beetje zeurderig. De rest is niet mijn smaak. Bedankt!
Pleun Juul Sam Iris Pien Aniek Jolijn Babet Berber Bloem Carlijn Ellen Femmy Mijs Ines Lou Lizet Marlot Nadien Nanou Rixt Eef Sabien Pom
Bedankt dames. We hebben pip er nog opgezet, met twijfel Lastig! We hebben nog een tijd om na te denken haha
Arwen, Aster, Babet, Bets, Bo, Britt, Cato, Clea, Daan, Eef, Elin, Erin, Febe, Fien, Flo, Gwen, Jade, Jet, Jip, Juna, Juul, Kaat, Kee, Kris, Lea, Liv, Loes, Luus, Maud, Mea, Mel, Mex, Mia, Mint, Nien, Nim, Noa, Noor, Pien, Pip, Pom, Puck, Rava, Rhea, Roos, Rox, Saar, Suus, Tara, Tris, Trix, Vieve, Wies, Zara Oeps, zijn er toch een paar op a of e tussen geslopen.