baby schrikt wakker en beweegt met d'r ogen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sassie87, 21 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sassie87

Sassie87 Actief lid

29 mrt 2011
    128
    2
    18
    Vrouw
    NULL
    Hoi dames

Ik had een vraagje mijn dochter van zes weken schrok vandaag wakker toen ik haar in de wipper legde en keek alsof ze iets engs zag en trilde met haar ogen. Zojuist legde ik haar in bed en het bed was denk ik kouder dan mama's warme lichaam en weer schrok ze wakker en deed dit met d'r ogen. Is dit normaal?

Groetjes sas

2. Najatt

Najatt Actief lid

8 nov 2012
    334
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het is denk ik niet iets waar je je zorgen om hoeft te maken. Misschien dan even gelijk bij je nemen voor het veilige gevoel en haar daarna weer neer te leggen. Het is natuurlijk ook heel wat als ze nu zo open ligt en eerst in je buik het zo warm en krapjes heeft.

Mijn dochtertje deed het ook toen ze nog zo klein was. Soms schrikte ze dan even in eens wakker bijvoorbeeld. En het gaat nu gewoon super goed met haar. Inmiddels al weer 2 jaar

3. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Heel normaal voor zeker de eerste maanden. Soms van die rare stuiptrekkingen en wegdraaien met oogjes.
    Ben er toen ook met mijn oudste voor naar de ha geweest en op cb aangekaart. Had t ook gefilmd. Maar niets aan de hand. De tweeling had t idd ook. Na een maandje of 2 hield t op.

Deel Deze Pagina