Vanmorgen ging ik naar het toilet en schrok heel erg toen ik bloed zag. Dacht gelijk dit is niet goed........nu heb ik geen erge krampen maar wel een weeig gevoel .... en mijn gevoel zegt dat het mis is.....ben er kapot van! Heb al wat huilmomentjes gehad en mijn meiden snappen natuurlijk niet wat er met mama is. Al zie ik nog niks in mijn maandverbandje en dan hou je toch een beetje hoop......maar denk dat het mis is. Morgen zk bellen om te kijken of ik nog een echo kan krijgen.....maar ga uit van het ergste.....
Ohw jakkes, wat vervelend voor je meid..hoop voor je dat het gewoon een adertje oid was hoor..kan wel! Veel sterkte!
Pff.. Niet leuk!! Dikke knuffel meid, maar geef te moed nog niet op hé! Misschien komt het bloed ergens anders van?
lief meiden....doet me goed.... Heb alleen nog steeds geen krampen nu en het is niet zo veel bloedverlies.....zie ook geen stolsels. Het enige wat ik vanmorgen zag was wat slijm vermengd met bloed.... Afwachten maar.....ga morgen idg de afdeling bellen en kijken of ik en echo kan krijgen....
ik hoop dat ze een echo willen maken bij mij namelijk niet ze zeggen dat je toch niks ziet had vorige week erg veel bloedverlies en van de week met afvegen het is bij mij ook erg onzeker maar ik moet afwachten van haar de dagen gaan maar niet voorbij verschrikkelijk weet wat je voelt heel veel sterkte liefs
He balen meid! We zitten ben ik bang ik het zelfde schuitje=( net 6 weekjes zwanger en gisteren opeens bruin/roze slijm bij het afvegen! Kapot geschrokken want heb ik april miskraam gehad....hoop dat we beide over paar dagen goede echo's hebben!