pfffff waarschijnlijk is het mis

Discussie in 'Miskraam' gestart door Lov23, 9 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    kaarsje brand voor jouw lov... heel veel sterkte in deze moeilijk week

2. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

We hopen op t beste Lov! Laat je niet gek maken....

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dank je meiden.........

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

het gaat wel........het is al minder maar ja dat heeft dan ook zo weinig te zeggen niet?

Pffff we moeten afwachten en meer kunnen we niet...l

5. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Minder is in ieder geval beter Lov!!!

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja dat wel......maar lees ook dat er mk zijn waarbij het bloedverlies eerste paar dagen minder is....dus wat dat betreft....

Maar ja zo blijf je bezig helaas.....

7. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    lastig is dat he, je leest zoveel verhalen, probeer uit de positieve verhalen je kracht te halen meissie...

8. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.277
    2.978
    113
    Dames,

Laten we het topic van Lov23 houden waar het voor bedoeld is.

Beheer Zwangerschapspagina.nl

9. glamoury

glamoury Actief lid

3 sep 2012
    280
    0
    0
    Zo hoort het!!! Goed gedaan lov. Xxx

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dank je beheer...........jammer dat dit nodig was.

11. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Meiden bedankt idg voor de lieve woorden......waardeer dat zeer!

13. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Hei lieve meis,

Ik volg je nog steeds hoor meid en stuur je al mijn positieve energie die ik kan vinden!!
    Dit moet gewoon goed gaan!!!

dikke dikke dikke knuffel!!!!!

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dank je!
    Merk vandaag duidelijk dat als ik rustig op de bank blijf zitten ik niet bloed. Heb totaal geen bloed in mijn verband en die heb ik al sinds vanmorgen 12 uur .....
    Maar zodra ik ga plassen dan verlies ik wel wat druppels....

Maar heeft dat iets te zeggen dan......ik bedoel is het niet gewoon een mk die niet doorzet?
    Maar zou ik dan niet gewoon heel de dag moeten bloeden....

Pfffff en dan ook gewoon heel de dag honger hebben natuurlijk..alsof er niks aan de hand is. Leuk kwaaltje...

15. Lotteke1980

Lotteke1980 Bekend lid

23 aug 2010
    581
    15
    18
    Vrouw
    Wat vreselijk die onderzekerheid meid!

Ik kan mijn eigen ervaring hier vertellen, maar die is niet zo best. Wel heb ik toen heel veel gelezen over bloedverlies tijdens de zwangerschap. Het komt heel veel voor! En zolang je geen krampen hebt?

Het zegt daarom niet zoveel. En je hebt een hartje gezien! Ik blijf er positief over.

Ik wens je heel veel sterkte toe de komende (lange) week en duim voor je dat alles goed komt!

16. Jette 1976

Jette 1976 Bekend lid

28 sep 2012
    668
    0
    0
    Ik werk binnen de GGZ. Klinische opname afdeling.
    Brabant
    Jeetje wat een gekke en agressieve reactie zeg....:(
    Nou ja ik zeg maar zo, ik zeg maar niks..... Mijn bannertje laat ik staan meisje want Lov is zo volwassen dat ze daar wel mee om kan gaan....

Lieve Lov, hoe gaat het nu? Ik moest de reactie gewoon kwijt want dit topic gaat over jou en niet om de andere ervaringen van vmk's. Ik heb nog steeds hoop voor je en brand mijn hele voorraad kaarsen dat jou wondertje zich goed vasthoud! Er is namelijk bij jou nog geen sprake van een vmk lijkt me..... Dikke dikke knuf!!!

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Vertel toch maar Lotte! idd ik lees ook een hoop verschillende verhalen....moeilijk om dan te weten wat er bij mij gaat gebeuren:(
    Ja het is dubbel ... Ergens denk ik misschien is er nog een kans maar dan dnek ik weer...wie hou je voor de gek.

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jette dank je.......ik weet het niet....we zullen moeten afwachten helaas....

19. Lotteke1980

Lotteke1980 Bekend lid

23 aug 2010
    581
    15
    18
    Vrouw
    Ik wil je alleen niet onnodig bang of ongerust maken, maar zo te lezen zoek je zelf al online op soortgelijke ervaringen. Dus okay;

Na mijn 3e IUI afgelopen juni besloten we even pauze in te lassen. Na de vakantie zouden we weer verder gaan. Alleen werd ik maar niet ongesteld. Hoop na 3 jaar hadden we niet, maar je doet toch een test. Die was negatief op NOD en die week daarna ook. Toen ik nog een week later voor terugkerende blaasonsteking naar de huisarts ging, bleek ik zwanger!

Ons geluk kon niet op. Alle symptomen waren volop aanwezig! Misselijk, moe en pijnlijke boobs.

Tot ik opeens een bloeding kreeg een week na de test. Gewoon bij naar het toilet gaan. Opeens zonder kramp een rode veeg! Helemaal in paniek. Ik kon niet terecht in het ziekenhuis, ik moest eerst een doorverwijzing krijgen van mijn huisarts. Maar mijn huisarts was op vakantie en de vervangende arts wilde mij niet doorverwijzen. We zijn toen (na het heel lange weekend) maandag naar het ziekenhuis gegaan zonder doorverwijzing. Ik had na het roodverlies alleen nog maar wat bruinverlies, maar heel weinig.

Gelukkig hielpen ze ons dan toch in het ziekenhuis. Op de echo was alles goed! Zag er allemaal netjes uit.. alleen geen hartje. Maar ik was nog zo pril, dat het die week erop vast 'klopte'. Die bloeding zou een gesprongen ader zijn. Maar die week erop klopte het helaas niet...Echter mijn lichaam dacht nog dat ik zwanger was en bleef dus ook die hormonen aanmaken (nog heel lang ook).

Hoe ik achteraf die week ben doorgekomen? Nog nooit zo'n lange week gehad. Het enige dat ik je als advies kan meegeven is: Ga niet al te veel online zoeken en graven. Je zal het antwoord niet op het forum of online vinden, iedere situatie is anders (makkelijk gezegd dan gedaan, want ik deed niet anders).

Het enige dat je kunt doen is afwachten :(, afleiding zoeken en elkaar steunen in deze moeilijke periode!

Ik ga voor je duimen!!!

Liefs,

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Bedankt voor je verhaal meis......ik ben realistisch.... Gebeurt toch die mk dan was ons kindje helaas niet gezond en dan moet ik vertrouwen op de natuur die het dan blijkbaar zo regelt....
    Klinkt misschien grof.....maar zo is het toch.

Dat zoeken doe ik omdat het mij wel een rust geeft.....hoe moet ik anders de dagen doorkomen?
    Maar blijf wel realistisch ondertussen....

We zullen zien wat de natuur voor ons in petto heeft....het os buiten ons om wat er nu gebeurt.

Deel Deze Pagina