pfffff waarschijnlijk is het mis

Discussie in 'Miskraam' gestart door Lov23, 9 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Pfff nou was iets te vroeg enthousiast......moest net voor nm2, je weet wel, em toen zag ik weer bloed....

2. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Lov op zich wel positief toch...en het is echt minimaal toch...je hebt verder geen stolsels ofzo??

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee stolsels heb ik niet......

4. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Dan gaan we gewoon nog van het beste iut!! Je moet nog 5 dagen wachten ...pff is ook lang i know...maar ik heb echt goede hoop voor je! Ik had bijv. toen ik 15 okt mijn eerste bruidverlies kreeg de dag erna gelijk een vloedstorm....en ok, ook geen krampen echt helemaal niets van dat...maar wel alle andere ellende eromheen...jij niet..dus ik hoop echt dat het een mooi frummeltje is dat blijft plakken bij mams!

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja ik hoop het.....het lijkt en alsof ik een lichte kramp voel......pffffff

6. kwebbelengel

kwebbelengel Niet meer actief

hoe is het nu met je??, heb je een beetje steun van je vriend/man??

7. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Misschien komt t omdat er dan wat meer druk is? Ik ga nog niet van het slechtste t hoor... Sterkte!

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Kramp voel ik niet meer echt.....maar ja als ons kindje gewoon doorgroeit zal mijn bm ook moeten groeien dus daar kwam misschien dat zeurderige gevoel van...

Nu net afwasmachine uitgeruimd en gaan plassen en toen zag ik weer niks in de wc alleen een beetje bij afvegen. Merk zelf toch wel dat ik het meest last heb bij inspanning....

Mijn vriend steunt me enorm! Mag niks meer doen in huis.....hij luistert naar mij als ik m nodig heb en is een lieverd!

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja dat denk ik ook.....ben ook erg bang om te poepen :)......

10. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Heel herkenbaar... Misschien helpt t om dingen te eten waardoor t allemaal wat zachter blijft? Bananen en ontbijtkoek even laten staan en over op veel vezels, pruimen, slagroom enzo? Dan hoef je in elk geval niet te persen en komt er niet zo'n druk op. Snap helemaal dat t heel eng is. :( Wel heel fijn dat je mannetje je zo goed steunt en dat hij nu zoveel doet. Super zo'n vent! :D

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja mijn vent is super! Fijn ook dat hij thuis werkt. Dat komt nu goed uit.
    Want ik merk echt goed dat als ik rust hou het bloedverlies minder is.

Moet zeggen dat ik gelukkig wel gewoon elke morgen kan poepen....alleen is het eng ben bang dat het vruchtje meekomt:(.....

Maar hopelijk zit ons kindje nog goed vast daarbinnen en klopt het hartje stevig!

12. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Ik volg je topic al een paar dagen.

Ik wil je even heel veel sterkte wensen in deze spannende periode.
    Ik hoop echt voor jullie dat het kleine wondertje in je buik het goed doet en dat je snel iets meer duidelijkheid hebt.

Hele dikke knuffel!!

Veel liefs, Esther.

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Lief esthertje! Dank je....

14. kh82

kh82 Bekend lid

15 okt 2012
    569
    0
    16
    Lov, kom je ook een hart onder de riem steken.
    Met 6 wkn kreeg ik ook bloedverlies, eigenlijk op dezelfde manier zoals jij het in het 1e bericht meldt. VK gebeld en ik kreeg een inwendige echo.

Het was inderdaad nog erg vroeg, maar ze zagen een vrucht in het vruchtzakje en een traag kloppend hartje (omdat het nog maar 6 wkn was). Opgelucht naar huis gegaan en npg een paar dagen last gehad van het bloedverlies. Toen stopte het.

1,5 week geleden (bij 10 wkn) weer hetzelfde verhaal. Ik heb een paar dagen afgewacht, maar het bleef zo en toen ik ook buikpijn kreeg dacht ik dat het ook fout was. Ik had voor de dag erna al de termijnecho staan, dus daar naar toe gegaan. Ik was bang om te zien dat het hartje of groeien gestopt was, maar tot mijn verbazing zag ik een baby, goed gegroeid (1 dag teruggezet) met kloppend hartje dat druk aan het spartelen was... Alles is goed bekeken en ze zagen op de echo geen stolsels of bloed in de bm wat erop zou wijzen dat het mis zou gaan.

Weer gerustgesteld, het heeft bijna een week geduurd en toen was het bloed weer weg. Maar sinds gisterenavond weer datzelfde bloedverlies.... Ik blijf er nu wel rustiger onder, maar houd het in de gaten. Volgende week vrijdag heb ik al een afspraak staan bij de VK om hartje te luisteren.

Hoop dat ik zolang rustig kan blijven, maar ik begin erop te vertrouwen (gezien de vorige 2 keer) dat het nog goed gaat.

Kortom; het kan nog steeds in orde zijn! Ik duim voor je mee!

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dat is idd een geruststellend verhaal! Jeetje ik hoop ook maar dat het bij mij zo verloopt dan.
    Nu net toch even wat meer gelopen omdat we naar de bouwmarkt gingen.....en dan heb ik gelijk weer iets meer bloedverlies. Maar nog altijd een heel stuk minder dan gister ....dus we hopen maar het beste.

Het enige waarvan ik denk dat was niet goed is dat de vk een vruchtzak zag die niet goed was....dat had jij natuurlijk niet of wel?
    Maar ja wel weer een kloppend hartje......dus we hopen maar het beste....

Bedankt voor je verhaal....!

16. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lov.. Bij mij werd het ook erger bij inspanning toen! Rust houden is idd het beste, probeer ook geen zware dingen te tillen.. boodschappen doen enzo.. heb ik toen even niet gedaan..

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Doe ik idd ook niet.......ik zit eigenlijk gewoon rustig op de bank....ik bedoel als ik er iets aan kan doen dan probeer ik dat...

Nu heb ik bijna geen bloedverlies meer gehad.....dus Latem we hopen dat het nu weggaat!

18. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goed nieuws dat je bijna geen bloedverlies meer hebt! Pfff zenuwslopend zeg.... Kom om kleintje, doe je best en blijf lekker bij mama!!!

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Lief ZoƩ........

20. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Graag gedaan meis, kleine moeite om voor jou en die kleine te duimen!

Deel Deze Pagina