Zo dacht ik ook, als ik rustig aan doe en het gaat dan alsnog fout dan heb ik er wel alles aan gedaan. Dus dit is de moeite waard om te proberen, zeker voor een kleintje
Ja precies we doen alles wat we kunnen.....ik merk duidelijk,verschil dus daarom ga ik door....want een mk zet ook door als je rust neemt... Nog een paar daagjes wachten en dan weten we meer.....
Wat goed!! Hopelijk dat het nu helemaal weg blijft. Doe rustig aan meis, nog eventjes die 5 (inmiddels bijna 4) dagen volhouden en dan hopelijk mooi nieuws volgende week. DUIM DUIM DUIM DUIM x 1000000000000000000000000000000
Dank je...........pffff soms zie ik het niet zitten wamt het vruchtzakje was niet goed....maar ja dan had ik toch al eens wat meer bloedverlies moetem hebben....dus zoalng dat niet gebeurt houden we hoop....
Ja die onzekerheid, wat lijkt me dat zwaar. Maar vind het zo knap hoe jij daar mee omgaat, respect hoor lov. Blijf die positieve gedachtengang houden meid, het vruchtzakje was dan volgens de vk (nog) niet goed, maar er was een knipperlichtje en dat is al heel wat. Zolang het hartje blijft slaan, komt de rest vanzelf.... Knuf!
Ja het hartje klopt.....daar moet ik me aan vasthouden.......en realistisch blijven.... Thanks voor het luisteren allemaal naar mijn gekletst .....en voor het duimen echt lief!
Ik schrijf zo maar af en toe eens wat, maar wil je nu toch echt even zeggen dat ik met je mee duim en dat je volgende week goed nieuws krijgt!
Hee lov, ik blijf echt hoop houden voor je. Bij mijn mk had ik flink krampen het voelde een beetje als weeën, daardoor wist ik echt dat het fout was. Gelukkig heb jij dat niet, dus denk dat je echt een vechtertje draagt en dat die mooi bij je gaat blijven. Ik hoop het zo voor je. En fijn dat je hier van alle meiden zoveel steun krijgt. Dat helpt je misschien toch een beetje de dag door. Dikke knuffel!!
Ja echt wel het helpt! Zo gaan de dagen iets sneller..... Laten we het hopen .... Zou zuur zijn als ik alsnog een mk zou krijgen... Lees ook wel eens dat het een langere aanloop kan hebben....dus ik blijf toch nog bang... Maar positief blijven.....ik vecht mee met mijn kindje!