je hebt zo wel zwangerschapssymptomen? niet dat dat wat uitmaakt ik had er zo goed als geen,... heb je soms het gevoel dat je "gewone" menstruatie kan beginnen? dat had ik vaak in het begin van de zwangerschap
Ja ik ben erg moe.......last van borsten en veel honger. Maar ja dat heeft zo weinig te zeggen....je kan ook nog van alles voelen als je een mk krijgt.... Ben al 2 keer eerder zwanger geweest dus weet wel een beetje wat je kan verwachten.
Super nieuws Lov, fingers crossed maar mijn gevoel zegt dat het wel goed komt! Kan me voorstellen dat je moe bent, niet alleen van zwangerschap maar de angst en alles. Hopelijk een mooie echo maandag! Liefs C.
Ja dat ook.........probeer me rustig te houden maar ja soms is dat moeilijk... Nu is de oudste naar school en de jongste even naar opa en oma....dan heb ik pas echt rust.
Goed nieuws! Zie je, hou de hoop er in. Er is inderdaad niks gezegd bij mijn echo over het vruchtzakje. Maar ik had wel krampen (niet dat het ene erger is dan het andere). Wat ik wil zeggen dat het bij een ieder anders verloopt en ik dus hoop dat je (net als ik) 1 van de positieve uitzonderingen mag zijn. Duim voor je
Nee je weet het gewoon niet.....we wachten gewoon af wat er komen gaat...ben op beide scenario's voorbereid!
Wat zal dit fijn voelen zeg voor je! Ik ben enorm blij voor je dat het bloedverlies weg is. Wat zal dat een opluchting voor je zijn zeg! Iedere avond brand er hier een speciaal kaarsje voor je. Mn man vroeg vandaag ook al naar je! Hoelaat heb je de echo maandag?
Nog steeds is het bloedverlies weg......! Alleen wat bruinverlies bij het afvegen maar dat is normaal..... Als het een mk moest zijn dan had het toch wel doorgezet? Dan zou het bloeden niet minder worden puur alleen omdat je rust houdt..... Dus we hopen dat alles goed is......! Nog maar een paar daagjes meiden......nog even volhouden!
Lov.. Super zeg,ik had dat ook nog een paar dagen wat bruinverlies. Is gedroogd bloed he. Mijn vk zei dat ik een mk niet tegen kon houden d.m.v. rust. Hetgeen wat ik je vertelde wat er bij mij aan de hand was,daar was/is rust juist goed. Vind het dus goed klinken dat het bloedverlies weg is!
Pff wat spannend ! Hopelijk blijft het weg en is op de echo Maandag nog steeds een knipperend beebje te zien