pfffff waarschijnlijk is het mis

Discussie in 'Miskraam' gestart door Lov23, 9 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super Lov,hopelijk blijft het nu ook weg

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dank je!
    Ga iedere keer met angst naar het toilet maar zie niks meer......:)

3. sydneys

sydneys Niet meer actief

ik hoop echt voor je dat het bloeden gestopt is en het snel maandag is, dan had je een echo he?

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja idd maandag.........

5. sydneys

sydneys Niet meer actief

je hebt zo wel zwangerschapssymptomen? niet dat dat wat uitmaakt ik had er zo goed als geen,...
    heb je soms het gevoel dat je "gewone" menstruatie kan beginnen? dat had ik vaak in het begin van de zwangerschap

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja ik ben erg moe.......last van borsten en veel honger. Maar ja dat heeft zo weinig te zeggen....je kan ook nog van alles voelen als je een mk krijgt....
    Ben al 2 keer eerder zwanger geweest dus weet wel een beetje wat je kan verwachten.

7. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Super nieuws Lov, fingers crossed maar mijn gevoel zegt dat het wel goed komt!

Kan me voorstellen dat je moe bent, niet alleen van zwangerschap maar de angst en alles. Hopelijk een mooie echo maandag!

Liefs C.

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja dat ook.........probeer me rustig te houden maar ja soms is dat moeilijk...
    Nu is de oudste naar school en de jongste even naar opa en oma....dan heb ik pas echt rust.

9. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Oh lov wat fijn.Dit klinkt hoopvol hoor! Ik duim voor een hele mooie echo maandag!

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja ben ook erg blij!

11. kh82

kh82 Bekend lid

15 okt 2012
    569
    0
    16
    Goed nieuws! Zie je, hou de hoop er in.
    Er is inderdaad niks gezegd bij mijn echo over het vruchtzakje. Maar ik had wel krampen (niet dat het ene erger is dan het andere).
    Wat ik wil zeggen dat het bij een ieder anders verloopt en ik dus hoop dat je (net als ik) 1 van de positieve uitzonderingen mag zijn.

Duim voor je

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee je weet het gewoon niet.....we wachten gewoon af wat er komen gaat...ben op beide scenario's voorbereid!

13. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Wat zal dit fijn voelen zeg voor je! Ik ben enorm blij voor je dat het bloedverlies weg is. Wat zal dat een opluchting voor je zijn zeg! Iedere avond brand er hier een speciaal kaarsje voor je. :) Mn man vroeg vandaag ook al naar je!
    Hoelaat heb je de echo maandag? :)

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jeetje wat lief trinity.....!
    Maandag mag ik eindelijk.....pffffff nog even geduld...

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nog steeds is het bloedverlies weg......!
    Alleen wat bruinverlies bij het afvegen maar dat is normaal.....

Als het een mk moest zijn dan had het toch wel doorgezet? Dan zou het bloeden niet minder worden puur alleen omdat je rust houdt.....;)

Dus we hopen dat alles goed is......! Nog maar een paar daagjes meiden......nog even volhouden!:cool:

16. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Gelukkig!!!
    Ben benieuwd maandag,we duimen verder;)

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dank je!

18. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lov.. Super zeg,ik had dat ook nog een paar dagen wat bruinverlies. Is gedroogd bloed he. Mijn vk zei dat ik een mk niet tegen kon houden d.m.v. rust. Hetgeen wat ik je vertelde wat er bij mij aan de hand was,daar was/is rust juist goed. Vind het dus goed klinken dat het bloedverlies weg is!

19. Lov wat fijn dat het bloedverlies is gestopt. Ik hoop dat je maandag een mooie echo hebt!

20. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Pff wat spannend ! Hopelijk blijft het weg en is op de echo
    Maandag nog steeds een knipperend beebje te zien :):)

Deel Deze Pagina