haha essje.....dacht het al heb er ook vaak last van. Vooral als je op de ipad zit he...die maakt er soms dingen van... Pff meiden ik begin m te knijpen hoor.....bijna maandag!
Hoe voel je je nu? Nog steeds op en top kwaaltjes en bloeden zo goed als weg? Dat is dan wel positief hoor! Al snap ik de echo spanning. Ik kijk ook tegen de mijne op uit pure angst (na missed abortions word je bang dat t hartje stopt). Maar voor mij helpt t als ik dan bedenk dat de echo niets aan de situatie verandert behalve dat t me duidelijkheid zal geven. Slecht nieuws is *** maar t wordt niet goed zonder echo. En hoe sneller je slecht nieuws weet, hoe sneller je vooruit kunt en niet meer blijft hangen. Dat zeg ik voor elke echo keer op keer tegen mezelf. Hopelijk helpt dat bij jou ook om de spanning een beetje te relativeren. En bedenk ook: de kans dat t goed is na een kloppend hartje is groter dan de kans dat t mis is. Dikke knuf en ik duim nog steeds!!!
Hey annabeth..... Ja klopt helemaal wat je zegt! Ik denk ook zo....en ik heb zoiets.....klopt het hartje maandag opeens niet meer....dan was ons kindje gewoonweg niet gezond. Dan is het niet te voorkomen. Maar eerlijk heb ik best een goed gevoel erover.....ben rustig, ja zenuwachtig logisch, en niks zegt mij dat het fout zit daarbinnen. Maar tegelijkertijd durf ik er niet aan toe te geven. Mijjn klachtjes nemen toe....vandaag zelfs misselijk. Maar ik weet ook dat als je kindje niet meer leeft je,lijf gewoon nog zwanger is... Dus het is erg dubbel en besef dat ook........ Nog even geduld maar.....tot die tijd probeer ik mijn gevoel vast te houden em te vertrouwen op mijn kindje! Zei al tegen mijn vriend......toen we..die echo kregen had ik totaal niet verwacht een kloppend hartje te zien....misschien wilde ons kindje zo laten zien dat het allemaal wel goedkomt.
Jeetje meid, wat lees ik nou weer allemaal?! Had jou op je roze wolk verwacht en niet in de onzekerheid! Heb je topic ff doorgelezen, maar ik heb goeie hoop hoor meis! Succes maandag!
Ja dat had ik ook gehoopt en dan opeens dit! Maar het ziet er idd al weer wat beter uit....nu maar hopen dat ons wondertje het heeft volgehouden... Thanks......!
Nog even snel voor ik ga slapen. Je schreef dat je wist dat je lijf zelfs doorging met zwanger zijn en symptomen terwijl je kindje niet meer leeft. Nou... Misschien bij sommigen, maar bij mij niet. Ik heb missed abortions gehad en daarbij realiseerde ik me dan op een gegeven moment dat alle klachten verdwenen waren. Van de zwangerschap van afgelopen mei heb ik mijn 9 maanden dagboek bewaard. Bij week 8 schreef ik dat mijn klachten opeens volledig weg waren. Op de 11 weken echo bleek het kindje met 7w4d te zijn overleden. Kortom, bij mij verdwenen de klachten bijna onmiddellijk. Dat die van jou juist toenemen nu, vind ik dus echt heel hoopvol klinken!!! Ik duim weer verder, op naar een mooie echo maandag!
Ik lees vanaf het eerste berichtje mee en ook ik wil je een hart onder de riem steken! En net zoals Annabeth kan ik je zeggen dat ook ik bij mijn missed abortion plots voelde dat ik geen enkel symptoom meer had terwijl ik ervoor zo misselijk was!
Hoop op mooi nieuws voor je maandag! Veel sterkte met wachten! Hier ook een MA gehad en heb heel die zwangerschap amper symptomen gehad, in vergelijking met deze zwangerschap. Deze zwangerschap had ik bruin bloedverlies en een echo gehad op 6+3 en was ook onzeker, wel kloppend hartje maar nog niet zo snel als zou moeten, 1 week mega-spannend, toename misselijkheid en 1 week later een duidelijke groei + sterk kloppend hartje! Hopelijk is het toenemen van je symptomen voor een hele mooie reden...
Ah oke....dat wist ik dus niet lees vaak het tegenovergestelde namelijk... Nou dat is weer positief voor mij...... Nog een nachtje en dan mag ik morgen eindelijk............Ohhh meiden ik hoop zo dat er een gezond kindje met een kloppend hartje te zien is!!!
Hoi Lov, Ik lees ook al vanaf het begin mee. En leef dan ook erg met je mee. Ook ik had bij mijn zwangerschap (MA) dat ik op een bepaald moment merkte dat mijn zwangerschapskwaaltjes minder werden of zelfs weg waren. Maar ik weet niet meer precies wanneer aangezien ik mij geen zorgen maakte. Maar achteraf is het dus wel verklaarbaar. Lieve Lov, ik hoop zo dat morgen tijdens je echo blijkt dat alles goed is met je kindje!! Knuffel.
Dank je lappie! Ja ik heb geen verschil gemerkt....ik heb gewoon nog net zoveel honger....blauwe aders op de borsten en ze worden groter....misselijk was ik al niet alleen dat volle gevoel de hele dag nadat ik gegeten heb. Borsten doen steeds meer pijn...Erg moe... Maar nu weet ik dat ik altijd pas rond de 7-8 weken echt last krijg .... Maar zoals ik al zei heb ik wel een goed gevoel....maar hou steeds rekening met beide kanten....
Ik hoop dat je morgen een hele mooie echo mag hebben, met wederom een kloppend hartje! Succes morgen!