Morgen 12:30 toch? Ook hier even : lieve lieve Lov, mijn kaarsen branden voor je!!!! Ik hoop met heel mijn hart dat het goed zit bij je!!! Dikke dikke knuf!!! X
Heey Lov, Ik ga kei hard voor je duimen dat je morgen goed nieuws gaat krijgen. Je zult wel denken, eindelijk is het morgen maandag!! Dat wachten en denken is soms zo vermoeiend! Overigens, ik las hier wat verhalen over een MA. Ook hier waren mijn symptomen ineens weg. Ik droomde bijvoorbeeld heel raar, elke nacht. En van de een op andere nacht deed ik dat niet meer. Achteraf gezien was dat het moment dat het vruchtje is gestopt met leven. Nu ben ik opnieuw zwanger, en droom tot op de dag van vandaag nog super veel, en heb ik ook altijd nog symptomen.. Hopelijk geeft dat je wat hoop
Ja dank je meiden....... Ik ben zo zenuwachtig nu! Wilde de hele week dat morgen zou komen en nu ben ik bang..... Ik heb zo niet het gevoel dat er iets mis is maar stel je nu voor dat het morgen dus wel helemaal mis is........dat zou erg zijjn. Maar ik moet afwachten en kan er verder niks aan veranderen meer.... Ik vindt het idg ontzettend lief dat jullie mij zo steunen meiden echt THANKS!... Zodra ik morgen iets kan komen vertelle doe ik dat gelijk! We gaan de jongste naar opa en oma brengen omdat we haar er niet bij willen hebben morgen. Dus als we goed nieuws hebben vertellen we natuurlijk gelijk aam mijn schoonouders.....dan zal ik pas later kunnen komen vertellen..... Dus niet schrikken als het even kan duren hahaha..... Oeeeehhhh meiden laten we hopen dat het goedzit!
Ik ken je niet lov23 maar heb je verhaal gelezen en wil je heeel veel succes wensen morgen. Ik hoop echt dat alles meer dan goed mag zijn. Knuff!
Lieve lieve Lov! Ben niet echt online geweest van t weekend maar voor ik naar me werk ga wil ik je echt heel veel succes wensen! Ik bid echt dat er een gezond kindje te zien is strak!