pfffff waarschijnlijk is het mis

Discussie in 'Miskraam' gestart door Lov23, 9 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Lief dat jullie het vragen....
    Nou nog steeds geen krampen.......en toch al minder bloedverlies.......weet gewoon niet wat ik moet denken nu. Ik ga van het ergste uit maar wie weet is er nog hoop.....
    Heb het ook nog nooit meegemaakt dus weet ook niet wat ik ervan moet denken....

Morgen bel ik het zk.....

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Is vloeien minder of is het nog veel..en helder rood?
    Ik duim dat alles gewoon goed is en dus gewoon een gesprongen adertje is bij de baarmoedermond...dit kan overigens ook nog he ;)

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee is echt een stuk minder......... Het was eigenlijk heel de dag door nog geen maandverbandje vol...... Maar ja toch genoeg dat ik dacht ...dit is mis.....
    Alleen rood met wat slijm waarvan ik dacht dat het stolsels waren ....
    Ik weet ook niet of het gelijk erger moet wordn of dat het ook zo dagen kan aanhouden om vervolgens gewoon een mk te worden?

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Het kan inderdaad zo dagen door gaan.
    Maar het kan ook zijn wat ik al eerder zei en dat er een adertje gesprongen is waardoor je wat bloedverlies hebt.
    Dit gebeurt wel vaker want je baarmoeder is nu gewoon heel erg goed doorbloed.
    Dus probeer een beetje hoop te houden ;)

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja we zien wel..........is moeilijk het is zo dubbel....ga maar uit vanmhet ergste dan valt het straks niet zo erg tegen

6. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik lees net je topic.... Wat een rotsituatie, vooral omdat je niet weet hoe of wat. Sterkte in elk geval

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dank je.......
    Ja het is vervelend omdat ik nog maar zo kort zwanger ben.....anders kon je een echo maken en zien of er een hartje klopt....

8. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ja precies, die onzekerheid is slopend....... veel sterke

9. Jette 1976

Jette 1976 Bekend lid

28 sep 2012
    668
    0
    0
    Ik werk binnen de GGZ. Klinische opname afdeling.
    Brabant
    Lieverd hou je taai!
    Ik denk ook een gesprongen adertje..... Nee, ik HOOP een gesprongen adertje..... Het MOET een gesprongen adertje zijn! Godver Lov, het moet goed zitten! Ik denk aan je! Maar dat wist je al! Xxx

10. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Lov meid wat een naar bericht. Ik hoop zoooo dat t wel goed it!! Hou je taai en veel sterkte.

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

dank je.....
    NOg steeds wat bloedverlies.....kan pas om 8:45 bellen........pfffff...

12. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Hi lov ik wilde je even sterkte wensen, toch blijf ik wel positief. Je verliest geen.stolsels en je hebt geen kramp dus ik denk aan een gesprongen bloedvaatje.
    Toen ik zwanger was van mijn dochter heb ik 1.5 dag rood bloedverlies gehad en eigenlijk alleen bij het afvegen, daarna werd het minder en zat het gewoon goed. kan al gebeuren als je hard perst bij de toiletgang. iig heel veel succes

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dank je......ja ik weet het niet. Ik verlies ook zo bloed en niet alleen bij afvegen. Het lijkt mij te veel bloed voor alleen een gesprongen vaatje. Nu weet ik niet of je daar veel of weinig bloedverlies van hebt.

Ik ga zometeen de gyn bellen en vragen voor een echo, ze gaan natuurlijk zeggen dat het nog te vroeg is. Maar ik vertel erbij dat ik me niet lekker voel. Wil graag weten waar ik aan toe ben. Had wel gehoopt dat ik vandaag wakker zou worden zonder bloed.

14. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Succes!!

15. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    Succes Lov, ik duim voor je.
    Het kan nog 2 kanten op, mn verloskundige zei van de week dat 50% van het bloedverlies goed blijft gaan..

16. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Heel veel succes en sterkte!

17. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Wat erg Lov, ik hoop voor je dat het toch goed zit. Veel sterkte vandaag!

Liefs C

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Heb gebeld....
    Echo maken doen ze niet want je ziet toch niks. Mevrouw had het over een innetselingsbloeding .... Nou dat lijkt me sterk zei ik maar goed.

Ik moet het in de gaten houden en anders mag ik donderdag langskomen voor een echo. Als ik blijf bloeden was het een mk volgens die mevrouw.

19. sydneys

sydneys Niet meer actief

pff balen!
    hoelang ben je nu? jammer dat ze geen inwendige echo doen.

kan je niet naar het ziekenhuis via de spoed? ik heb een spoedecho gekregen met 5 of 6 weken,maar dat was wel in belgie, weet niet of dat in nederland kan?

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nederland is wat dat betreft een *** land......
    Krijg geen echo want het is nog vroeg.....zelfs geen bloedtest. Ik vroeg deze maar zelf aan maar dat moest maar via de HA.
    Ik weet dus nog niks nu.
    Zit eraan te denken om een zwschapstest te doen........

Deel Deze Pagina