ja mijn gevoel was goed...mar waarschijnlijk omdat ik al heleaam schoon was? Zou dat het goede gevoel zijn geweest... En de last van mijn borsten omdat het een soort van ontzwangeren is.... Maar ik vindt het wel erg fijn dat ik al schoon was......
Volgens mij komt het door de hcg die je in je lichaam had/hebt... Ik gaf elke dag wel een keer of 4 over, maar ons kindje leefde al een week niet meer . Kwaaltjes zegt echt niks helaas.... Denk dat we dit allemaal niet hadden verwacht, vooral nadat je een kloppend hartje hebt gezien...
Vreselijk zeg... Naar is dat als je lichaam nog zwanger voelt maar je t niet meer bent... Sterkte mop... dikke knufffffff
a dat is gek...maar ik had al niet veel klachtjes.... het moe zijn komt door de stress.... de honger was gewoon honger... mijn borsten makte zich al klaar en nu opeens hoeven ze niet meer... en voor de rest had ik ook niks.,.. Ik kom misschien erg gek over en jullie denken misschien dat de klap nog komt..... maar het is gek maar ik vertrouw gewoon heel erg op mijn lichaam. Het is goed zo... Heel erg bedankt voor jullie ongeloofelijke steun...!
Gek niet hoor... weet precies hoe je je voelt wat dat betreft. Ja t was in t begin een klap... t idee dat t fout is of was... Snap je heel goed! **KNUFFFF**
Hcg is niet meteen uit je lichaam, vooral niet als je al wat verder bent... Maar ook dat is niet altijd hetzelfde... Iedereen doet het op zijn of haar manier meis, doe wat goed voelt! "Fijn" dat je al schoon was... Hopelijk ben je snel weer zwanger! Sterke!
Wat een rot nieuws! Maar fijn dat je het vertrouwen in je lichaam gewoon hebt. Dat het uit zichzelf schoon is geeft ook rust misschien. Het hoeft niet met pillen of curettage opgelost te worden. Ik heb het ook zo ervaren. Ik had en heb nog het meest last van het feit dat je wel een kindje met kloppend hartje hebt gezien en dat dat er ineens niet meer was. Dikke knuffel!
Ahh nee lov wat een vervelend nieuws! Had zo gehoopt dat het goed zou zijn.... Heel sterkte en hoop dat je gauw weer zwanger mag zijn! Dikke knuff!
He love, hoe kan dat nu?? Eerst zie je een kloppend hartje en stopt het bloedverlies en nu dit!! Had dit echt niet verwacht! Maar je hebt toch geen vruchtje verloren? Ik snap er niks van. Heel veel sterkte en "fijn" dat je er zo "relax" onder bent. Succes verder!
ja ik snap het ook niet echt...maar dat was gewoon mijn mk dus dat bloedverlies Ik denk dat die hartactie al het laatste was nog....dat het al aflopende zaak was Ik was gewoon kort zwanger en dan is je baby nog zo klein dat ik het gewoon niet gezien heb......