Meen je niet, ben er gewoon sprakeloos van. Had dit ook niet verwacht i.v.m vruchtje en kloppend hartje enzo. Ik begrijp het niet, maar jij vast nog meer.... Lieve lov heel veel sterkte toegewenst! KNUFFFFFF!!!
@Lov: WAT??? Dat had ik echt niet verwacht zeg! Wat een rot-nieuws! Bah bah bah bah bah.... Sterkte.... Het verbaast me ook zo, eerst een kloppend hartje en dan zonder stolsels een miskraam? Hoe kan dat nou?
Lieve Lov, Wat ontzettend verdrietig voor jullie! Maar wat sta je er sterk in!! En raar... nee, ik vind het helemaal niet raar. Iedereen beleeft en ervaart een miskraam op zijn/haar eigen manier en je moet dát doen en voelen wat voor jou het beste is! Ik wil je heel veel sterkte wensen!!! Had dit niet verwacht moet ik zeggen.
dank je meiden... ja annabteh misschien heb ik het gewoon niet gezien ... ik ben het verloren dat staat vast.
Her lov, Wat een klote nieuws. Ik had het niet verwacht. Maar zo goed van je dat je er zo positief over bent. Het is idd wel erg fijn dat verdere rompslomp zoals curettage je bespaart blijft. Je lijf zal het toch wel het beste hebben geweten. Dikke knuffel
Och Lov.. dat had ik inderdaad ook niet verwacht zeg. Maar wel beter dat je lichaam het zelf zo heeft weten op te lossen en dat je helemaal schoon bent. Dikke knuffel
À das balen zeg....heel veel sterkte meis! Waarom kunnen we niet gewoon allemaal zwanger zijn en blijven! Is toch niet veel gevraagd!?
Is idd niet eerlijk maar meissie....als het kindje niet gezond os gebeurt dit dus....ergens ben ik wel blij dat jij lichaam dat dan doet,.. Hoop dat het bij jou ook snel weer in orde is....
Och jeetje zeg, die had ik niet verwacht net als velen hier hele dikke knuffel en sterkte. Vind dat je heel sterk over komt en ik begrijp dat je zegt dat je 'blij' bent dat je lichaam het schoon heeft gemaakt. Ik was bij mijn MA juist heel boos op me lichaam dat ie dat niet deed, dus dat begrijp ik wel. Veel sterkte meis!!
o jeetje love jij gaf voor mij ook het laatste beetje hoop ik durfde niet eens eerder te kijken veel sterkte en succes liefs
Ja meissie....ik had ook niet gedacht dat bloed wat i had al de de mk was....schijnbaar kun je ook zo een mk hebben. Kijk er staat mk 7 weken bij mij maar het is eerder verkeerd gegaan....dus daarom heb ik waarschijnlijk niks gemerkt. Ik denk dat ik misschien nog na de echo iets verloren ben...want woensdag was de bloeding alweer weg...dus dan moet het vrij snel gebeurt zijn....