pfffff waarschijnlijk is het mis

Discussie in 'Miskraam' gestart door Lov23, 9 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Nou... Aan de andere kant is t er net uit.
    Dus langs komen???

Als t nou te lang door gaat ja dan wel maar ik zou t nu zelf even aankijken hoor... Voor t zelfde geld is t binnen een dag voor bij en kun je verder.

Maar laat ze wel weten dat ze fout zaten... Helpt hun ook weer

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja precies ik wil wel even aangeven dat ze een fout hebben gemaakt!
    Ze kan toch niks doen verder .... Al er iets geks gebeurt ga ik gelijk naar de spoed hoor.....

Het erge is dat ik totaal niet voorbereid was en opeens verlies je iets groots op de wc....l

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou heb vk gebeld en heb aangegeven dat ik dit niet vindt kunnen.....

Heb ook gezegd dat ik naar het zk wil en niet meer bij hun voor een echo. Volgende week donderdag mag ik om 9:00 komen voor een echo....tussendoor een bloedtest doen en dan hopen dat het goed is.

4. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Dit klinkt inderdaad veel logischer, dat er nog niets groots uit komt. Maar wel weer heel bizar dat ze dan zeiden dat alles al weg was, want het is echt heel duidelijk te zien op een echo. Ik heb na mijn missed abortion en de cytotec pillen meerdere echo's gehad voor controle en ik zag zelfs de resten zitten. :$

Wat communicatie betreft zijn ze trouwens wel vaker slecht. Ik kreeg die pillen en vroeg waar ik op moest rekenen, van wat eruit kwam. Oohhh... stelde niet zoveel voor, gewoon een hevige menstruatie. Nee hoor, niets herkenbaars.... Kon die man achteraf wel slaan want ik ben me dus ook kapot geschrokken, met grote dingen, vliezen, vruchtje, navelstreng.... echt... Heb er ook wat van gezegd achteraf. :(

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja annabeth jij zei idd dat je het wel merkte als je een mk had....ik vond dat al vreemd bij mij.
    Maar ja nu snap ik je!
    Heb nu geen krampen meer dus zal wel het laatste beetje zij geweest.

Donderdag krijg ik een echo in het zk dan weet ik zeker of alles weg is.

6. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Wat naar zeg! Ik hoop voor je dat je het allemaal snel een plekje kan geven. Veel sterkte en idd iets van zeggen tegen je vk!

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dank je mie...heb ik ook,gedaan hoor....ga er idg niet meer heen.

8. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Jeetje Lov dat was schrikken , was er al wel bang voor na je knaltestje nog .........hopelijk was dat het nu wel , dikke knufff

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja was idd vreemd die test....maar nu snap ik het. Maar kan ik ervanuit gaan dat dit het was als ik geen krampen meer heb?

10. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.275
    2.978
    113
    Op verzoek gesloten.

Deel Deze Pagina