pfffff waarschijnlijk is het mis

Discussie in 'Miskraam' gestart door Lov23, 9 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    Zw test vind ik wat dat betreft niet echt betrouwbaar.. ik zou toch je HA bellen voor een bloedtest Lov.. sterkte

2. sydneys

sydneys Niet meer actief

je woont ook niet aan de grens bij belgie? ik ben naar nederland verhuist en heb gehoord dat je ook verzekerd bent als je toch in belgie op controle gaat maar ik kan ook fout zijn,...

een zwangerschapstest zou ik niet doen, misschien je huisarts bellen? of kan je ook geen echo eisen?

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja woon toevallig bij de grens.....maar om nu naar belgie te gaan.....maar bedankt toch....

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Echo kreeg ik gewoon niet....zelfs niet toen ik vertelde me niet lekker te voelen.

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Nou,nou:$
    Ik begrijp je frustratie maar het is inderdaad zo dat er nog niks te zien is op een echo!
    Je bent niet de enigste die in zo een onzekerheid moet zitten als er bloedverlies optreed in een zwangerschap.
    Een bloedtest kost ook genoeg geld en ik moet de dame aan de telefoon gelijk geven als ze zegt dat er geen andere optie is dan afwachten!!
    Donderdag is het toch zo!!

Bij mij was niks te zien op de echo en wist niet eens dat ik een mk had.
    Moest ook gewoon 2weken wachten tot de volgende echo en kreeg ook geen bloedtest..;)
    Sterkte met afwachten!!

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou heb een vk gebeld en mag gewoon al vanmiddag langskomen. Ook zij vertelde dat er al een vruchtje te zien is en of het allemaal wel op,de goede plek zit.

Melanie kan nu even helemaal niks met je bericht.....

7. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Ben het met je eens hoor Lov, over al anders kan je meteen komen, zeker in landen zoals Spanje. Het gaat toch om je gezondheid en je hoort gewoon gerustgesteld te worden. In andere landen ga je ook gewoon standaard naar de gyn als vrouw zijnde. Hier krijg je met moeite een doorverwijzing als je bijv. net als ik al een JAAR met schimmelinfecties loopt..is nu over maar goed...

Ik vind het ook niets hoe het er hier aan toe gaat als je zwanger bent.

Fijn dat je naar de verloskundige kan. Hopelijk snel duidelijkheid en toch goed nieuws.

C

8. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Spannend Lov, hopelijk zit het nog goed..

9. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hier was met 5wk nog niks te zien,maar hopenlijk bij jou dan wel!!;)
    Succes.

10. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    Ik hoop voor je dat er al wat te zien is, maar 5 weken zal twijfelachtig zijn..

Ik duim voor je dat t allemaal goed gaat!

11. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    succes!!

12. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Ik was ook al bang dat ze je geen echo wilde geven wat betreft zwangerschap en bevallingen loopt nederland met zijn nuchterheid achter op de rest van.de westerse landen....
    Fijn dat je naar de vk kan, houdt er wel rekening mee dat ook al krijg je een.echo het je waarschijnlijk nog steeds geen.duidelijkheid geeft. Het is nog zo klein dus als ze wat zien, kunnen ze waarschijnlijk nog steeds alleen maar zeggen dat je moet afwachten, alleen sta je dan iig onder controle en kunnen ze, mocht het wel een miskraam zijn, laten kijken of het wel volledig is en je baarmoeder schoon is.
    Sterkte meid, bah ik ken de onzekerheid zo naar.

13. sabrinab1986

sabrinab1986 Fanatiek lid

9 okt 2012
    1.180
    278
    83
    NULL
    NULL
    ik heb precies het zelfde dit weekend weer bloedverlies gehad en dan als ik ga plassen komt het nog sneller maar weet zeker dat het uit mijn vagina komt want had bij het voelen bloed aan de vinger. bij mij zeggen ze echt precies het zelfde vorige week moest innestelling zijn dit weekend dachten ze miskraam want had echt zulke krampen en heb geen stolsels gezien en nu is het weer net als vorige week 2 dagen maar het gekke is krijg wel steeds meer zwangerschapssymptonen. ik wens je veel sterkte en wacht samen met jou af

14. maja246

maja246 Fanatiek lid

7 okt 2009
    1.468
    30
    48
    Succes meid, ik hoop voor je dat het onschuldig bloedverlies is.

Sommige meiden hier proberen je gewoon een beetje voor te bereiden dat er nog amper iets te zien is op deze termijn.
    Het komt er op neer dat helemaal fout waarschijnlijk wel te zien is. En dat helemaal goed nu nog niet is te zeggen.

Ik hoop het beste voor je!

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja dat ze idg een bloedtest doen om te kijken of je hcg goed is.....gewoon iets. Ik snap dat als er een mk gaande is dat ze niks kunnen tegenhouden....ben realistisch hoor. Maar ze geven je in het zk totaal niet het idee dat ze er voor je zijn.

Ja mevrouw als je blijft bloeden is het een mk.......nee echo doen we niet....nee bloedprikken heeft geen zin.......we maken alleen echo's om te kijken of je al schoon bent....
    Ik vroeg zelf om die bloedtest en toen was het opeens.....dat moet je maar via je HA regelen. Ik vertelde dat ik me absoluut niet lekker voelde en ongerust was hierom.......maar dat was ook geen reden.

Jeetje zit nog in shock dat ik waarschijnlijk een mk heb:$ en zij praten alsof het niks bijzonders is.........
    vriendin van mij gaat altijd naar belgie, ze komt daar vandaan. Nou hoeveel echo's zij krijgt en de controle's zijn veel meer en intensiever.

Ach vanmiddag weten we idg of het eventuele vruchtje was er nog is op zijn minst wel goed zit. Gewoon even kijken en me gerust stellen.....dat vindt ik al fijn. Dat ze me niet meer zwanger kunnen maken weet ik,heus wel;)

We hopen maar op het beste maar we gaan er gewoon vanuit dat het mis is.

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja precies dat je idg serieus genomen wordt snap je.
    Ik weet idd dat er met 5 weken nog niet veel te zien is.....;) maar de vk zei.....idg zien we dan of het vruchtje op de juiste plek zit. En zou je 6 weken zwanger zijn dat zien we toch al iets meer.
    Heb namelijk later positief getest. Volgens cyclus ben ik 6 weken maar ik vermoed dat ik 5 weken zwanger ben.

Nou meiden lief dat jullie zo meevoelen en hopen dat er een wonder gebeurt straks! Als er al iets zit ben ik al een beetje blij....:)

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Weet ik;)
    Maar er gebeurd tenminste iets;)

18. Jeetje meis wat lees ik nu.. :( Ik hoop voor je dat het met een sisser afloopt en beebje het gewoon goed doet. Wel fijn dat je bij de vk terecht kan!

Wat rot zeg dat je niet eens voor een echo mocht komen! Mijn ervaring hier is met zwangerschapsbegeleiding ook vele malen beter dan in nederland hoor, de controle is zoveel beter en we hebben inderdaad gewoon onze eigen gyn, bel je daarheen met een noodgeval dan mag je meteen komen, en sowieso elke controle een echo. Ik begrijp wat je doormaakt, heb ook eens in jouw schoenen gestaan (in nl) en moest toen twee(!) weken wachten omdat ze 'toch nog niks konden zien'..

In ieder geval heel veel sterkte, en ik duim echt voor je dat het vals alarm is.

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja erg is het zeg luca! Mijn vriendin die naar belgie gaat krijgt ook alle controle's echo's zelfs een 3 d echo tussendoor omdat ze dat gewoon leuk vond de gyn..moet je hier maar eens vragen kijken ze gek aan ....

Ja weet je ze kunnen gewoon wel iets doen en niet tegen je praten alsof je het hebt over een broodje kopen boj de bakker! Dat maakt me zo boos......
    De vk was gelijk zo lief en vond het zelfs nog erg voor me dat ze pas plek had om 16 uur. Nou ben al helemaal blij dat ze plek heeft!

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wat ze ook nog aan de telefoon zei......
    Als het bloeden nu zou stoppen dat mocht ik pas 3 januari komen voor de echo om te kijken of er wel een hartje klopte....
    Is toch ook belachelijk?! Laten ze me gewoon tot volgend jaar in onzekerheid als het bloeden zou stoppen....

Deel Deze Pagina