pfffff waarschijnlijk is het mis

Discussie in 'Miskraam' gestart door Lov23, 9 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fijn hoor dat de vk zo lief voor je is. Natuurlijk is het zo dat er op deze termijn gewoon nog heel weinig te zien is, maar niets is zo slopend als een hele tijd moeten wachten voor je zekerheid hebt. En dan is het toch hartstikke prettig als je in ieder geval serieus genomen wordt, ook al kun je misschien nog niet van goed nieuws uitgaan. Bij mijn mk had ik vooral bruinverlies en af en toe wat rood, nooit een stolsel gezien, nooit krampen gehad. En dan blijf je toch steeds hoop houden. Uiteindelijk na die twee weken was ik al zo opgelucht om in ieder geval IETS te horen dat het verdriet van de mk pas veel later kwam..

We krijgen hier naast de maandelijkse controle indd ook nog 3 echo's n het zh (termijnecho 12 wk, 20 wk echo en groeiecho 30 wk) en daar hebben ze ook 3d op zitten, mijn gyn gebruikte dat bij mijn termijnecho ook, gewoon omdat ze vond dat het beeld zo mooi was en om mij een plezier te doen. Was er ook helemaal verrast van, dat ben ik helemaal niet gewend! Bij mijn dochter had ik de termijn en 20 weken echo nog in nederland en dat was echt het strikte minimum, zelfs met uitleg ed. Maargoed daar heb je natuurlijk niet zoveel aan.. Ik blijf gewoon duimen!

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja we zijn realistisch en gaan ervan uit dat het mis is........
    Maar het is idd wat jij zegt.....even serieus genomen worden en dat ik idg weet dat het gewoon een mk is die vanzelf loskomt.....dan kan ik me daarbij neerleggen....

3. Doet me echt denken aan mijn situatie toen.. ik testte toen op 5 dec positief, en 10 dagen later begon het bloeden. Toen meteen naar de HA geweest, die wilde ook geen bloedtest doen en moest maar bellen voor een echo, en kreeg toen ook te horen dat ze ivm de feestdagen etc helemaal vol zaten en pas plek hadden op 2 januari. Heb dus toen ook niet zulke leuke feestdagen gehad..

MAar we houden het positief, jij mag gewoon vanmiddag al kijken, en dan mag je waarschijnlijk gewoon volgende week weer terugkomen om te kijken of het hartje klopt. Houd de moed erin hoor!!

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja het is dubbel.....aan de ene kant hou ik een beetje hoop maar aan de andere kant denk ik..hou jezelf niet voor de gek.

Maar we wachten af.......is het een mk dan was er ook iets niet goed gegaan en dan denk ik wel dat het beter is dat mijn lichaam dit doet. Dus het is gewoon erg dubbel......had alleen gedacht deze feestdagen zwanger te zijn en het nieuws te kunnen delen met familie. Ik hoop dat we dat nog altijd mogen.

5. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Hoelaat mag je ..?

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

16 uur Lydia......

7. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    Succes, ik blijf voor je duimen!

8. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.143
    1.833
    113
    Vind het ook zo krom.
    Toen ik bloed vond zaten we in de weekend dienst gebeld en VL heeft echt aan gedrongen.
    Mochten komen maar die man die heeft via de eenden bek goed naar me BMond gekeken en vermoede toen al dat het vruchtje te zien was.
    Toen een echo gehad (zou toen 8 w zijn) maar vruchtje was gestopt bij 4 wekn dat konden ze toen heel goed zien.

Vind het zo stom ze kunnen misschien weinig zien maar ze kunnen wel zien of het klopt bij ut termijn.
    En meten eneen week later nog eens meten als ht niet gegroeid is dan weet je genoeg.

NEe nu moet je wachten omdat ze het hartje niet kunnen zien:S.

Meid heel veel sterkte.

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Precies Dino..... Of op zijn minst een bloedtest .... Iets!
    Ze willen gewoon die moeite niet doen.....en dat voor een zk erg jammer.
    Maar goed vanmiddag wordt er tenminste iets gedaan......

10. mamaEl

mamaEl Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.088
    221
    63
    Vrouw
    Hoi Lov, heel veel sterkte!! Die onzekerheid is het ergst he.. Fijn dat je bij de VK wel terecht kan.. Ik had vorige week mijn eerste echo bij de gyn, maar bleek pas 5 weken te zijn (en dan zie je echt wel wat!!) ipv 8.. Dus waarschijnlijk foute boel.. Mag gelukkig donderdag al weer terugkomen om te kijken of het gegroeid is.. Maar die onzekerheid is echt vreselijk en de dagen duren ontzettend lang! Ik ga er ook maar vanuit dat het mis is, heb ik al een keer eerder gehad.. Dan kan het inderdaad alleen maar meevallen.
    Nou meid, ik hoop echt dat er niks aan de hand is en dat je toch lekker de feestdagen zwanger mag zijn!! Sterkte en laat even weten hoe het is gegaan!! Liefs

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jeetje Ellen ook zo zo onzeker..pfff sterkte hoor.

Ik weet het niet bij mij.... Als ik opsta en naar de wc ga komt het bloedverlies weer........ Ik vrees voor het ergste .... Maar dan kan ze vanmiddag miscchien wel zien of het vruchtje er nog is of misschien ik het al verloren ben....

12. mamaEl

mamaEl Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.088
    221
    63
    Vrouw
    Ja, die onzekerheid is slopend! Echt superfijn dat je vanmiddag al terecht kwam. De vk kan in ieder geval een vruchtzakje zien en je baarmoeder opmeten.. Dan weet je of er iets zit en of het op de goede plek zit.. En dan wordt het misschien weer afwachten tot de 6 weken, dat het hartje gaat kloppen.. Heel veel sterkte nogmaals en ik hoop echt op goed nieuws voor je!!

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dank je,lief.......welke kant het ook op gaat nu.....ik kan er niks meer aan veranderen.

14. mamaEl

mamaEl Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.088
    221
    63
    Vrouw
    Dat is zo, frustrerend he.. Ik zit steeds te bedenken wat ik kan doen zodat het toch goed gaat.. Maar dat heb je echt niet in de hand! Ik hou het topic in de gaten en ben erg benieuwd naar je echo straks.. Zal voor je duimen!!

15. Babystew

Babystew Niet meer actief

Wat erg, sterkte.. Hopelijk is er positief nieuws vanmiddag

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dank je.........nog even geduld hebben.......wat duurt de tijd dan lang zeg!

17. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik kom je nog even een hart onder de riem steken meis. tijdens de zwangerschap van mijn dochter heb ik tot aan de 28e week een aantal keer per week bloedverlies gehad....De gyn zei bij toen: als je nu weer gaat bloeden halen we haar. Na de 28e week geen bloed meer gehad, maar kan je vertellen dat het een zeer slopende zwangerschap is geweest. Het is uitzonderlijk dat weet ik, maar dan heb je misschien een ietsiepietsie hoop. Bloed betekend niet altijd een miskraam.

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Lief van je........moet beide kanten in mijn hoofd houden en hopen op een wonder. Het scheelt misschien dat ik niet veel,bloed verlies nu en nog steeds geen krampen heb....

We hopen maar gewoon...

19. mamabri

mamabri Niet meer actief

Rare vraag hoor, maar hoeveel bloed verlies je? Echt in je maandverband of alleen bij afvegen? En echt helderrood of donkerder? Heb je wel iets buikpijn (menstruatiepijn) of helemaal geen buikpijn?

20. Knuffel meid, zo naar die onzekerheid, ik heb miskramen gehad met gelijk bloedverlies zonder stolsels en krampen maar heb ook vorige zwangerschap heftige bloedingen gehad door een haematoom. Ook dat is nog mogelijk he. Ik hoop op een goede uitslag vanmiddag!

Deel Deze Pagina