Dank je voor je info annabeth! Ja de vk was iets minder enthousiast volgens mij....maar dat kwam omdat de vruchtzak niet goed uitzag...weet niet wat ik daarvan moet denken. Wel kon het idd zo zijn dat het een tweeling was. Maar als je bv een tweeeiige tweeling hebt hebben die iedere een eigen vruchtzak? Ik zou nu trouwens 6 weken zwanger zijn...
Yes... Ook gevonden.... Je hebt verschillende soorten tweelingen zoals je kunt zien. Stel je hebt de meest linkse variant, dan zou er niks moeten veranderen aan de vorm van de vruchtzak, maar dan zou je denk ik ook echt twee zien. Bij de middelste variant kan ik me voorstellen dat je denkt dat het 1 vruchtzak is en stel de rechter overlijdt, dan is dat vruchtzakje aan het inschrompelen. Dan lijkt ie niet meer rond, terwijl het stiekem twee zijn. Of je hebt de rechter variant. Dan hadden beide baby's elk een helft. Als dan eentje overlijdt, kan ik me ook voorstellen dat het allemaal z'n plek weer even moet krijgen, dus ook dan lijkt het me nog wel hoopvol.... Kortom: ik zou hier niet heel bang van worden geloof ik. Toch?
Precies en met een hartactie heb je dus nog maar hele kleine kans op een miskraam. Daar zou ik me toch maar aan vasthouden voor nu.
O ja en voor een twee-eiige tweeling hebben ze ook de plaatjes en dan heb je als je naar het plaatje hierboven kijkt de linker en de middelste variant. Dan kunnen ze niet in dezelfde vruchtzak zitten.
Ja ik zie het.....fijn dat je deze moeite voor me doet annabeth ondanks onze meningsverschil in het vage testen topic!
Haha tuurlijk doe ik doe moeite voor je. Ik weet hoe waanzinnig eng het is. En eventuele meningsverschillen, ach ja, die horen daar, niet hier. Ik duim heel hart dat alles goed gaat met je kindje! Gelukkig mag je maandag al weer. Ik ga morgen spieken of bij mij alles goed is. Hoop dat ik ook een mooi hartje te zien krijg.
Lov, ik heb ook gegoogeld! Met hartslag is er echt nog maar weinig kans dat het misgaat! Ik ga mijn hele voorraad kaarsen opbranden voor je! Dikke dikke knuf!!
Ha kijk! Er schijnt een erfelijke component in te zitten, dus wie weet is dat het... Heel jammer en verdrietig dan dat je misschien eentje verloren bent, maar als dat andere kindje zich goed vasthoudt en doorgroeit.... Pffff.... wat zou dat dan fijn zijn!
Ja echt wel! Als eentje het al haalt ben ik ontzettend blij. Mijn neefje is trouwens ook van een tweeling....zijn broertje/ zusje is ook al vroeg in de zwschap overleden
Nog even verder gegoogled en ik kwam deze tegen: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/108163-vruchtzakje-onregelmatig.html Ook een vrouw die het heeft gehad. Er staat niet bij hoe het is afgelopen, maar als ik de leeftijd van haar kindje bekijk volgens haar banner, moet het kindje wel geboren zijn uit de zwangerschap met het onregelmatige vruchtzakje, toch?
En hier nog iemand bij wie het ook gewoon goed ging. http://www.zwangerschapspagina.nl/onderzoeken-echos/315635-vruchtzakje-niet-mooi-rond.html
Pff Lov, wat balen die onzekerheid ook.. Maar wat fijn dat er wel een kloppend hartje te zien was! Wat je zegt.. je bent nu gewoon ZWANGER!! Ik hoop zo dat de kleine bij je blijft!! Sterkte de komende spannende week en hopelijk volgende week een mooie echo!!
Ook hier wordt er voor je geduimd! Ik heb via google toch al wat positieve verhalen gevonden waarbij het vruchtzakje ook niet helemaal mooi rond was. Dat in combinatie met een hartslag, geeft mij goede hoop hoor. Sterkte met deze onzekerheid.
Ja idd toch wel goede verhalen ! Meiden mijn bloedverlies is bijna weg?! Alsof de Duvel ermee speelt! Normaal als ik ga plassen is het water helemaal rood....nu niks! Er zit gewoon een druppel bloed in mij verbandje....deze heb ik ingedaan voordat ik naar de vk ging!