pfffff waarschijnlijk is het mis

Discussie in 'Miskraam' gestart door Lov23, 9 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Misschien was het dan toch een tweeling en ben je eentje verloren.... Dan zou het bloeden prima kunnen stoppen. Weten ze wel zeker dat het uit je baarmoeder komt trouwens en dat het geen gesprongen vaatje is geweest?

2. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lov.. Ik reageer even in je eigen topicje:)
    Wat fijn dat er een hartje klopt. Jouw verhaal lijkt heel erg op de mijne wat ik in deze zwangerschap heb gehad.

Ik begon ook ineens te bloeden, ook echt helderrood en vrij veel. Dacht meteen dat het foute boel was. Dag erna echo, en er was een hartje te zien. Ook zat er een 2de holte naast het vruchtje. Eerst dachten ze een hematoom, later is gebleken dat ik zwanger ben geweest van een tweeling. Die holte begon met bloeden als ik me druk inspande. Dus zware dingen tillen, boodschappen doen etc. Dat mocht ik toen ook niet doen, want als ik zou gaan bloeden dan zou dat andere goede vruchtje mee kunnen gaan. Dus zo gezegd, zo gedaan.. heb ik rust genomen. En ik ben morgen 17 weken zwanger. Die holte zat er nog een tijdje, ben goed in de gaten gehouden met echo's en inmiddels is er weinig van te zien en heeft ons kleintje zijn/haar plekje goed ingenomen.

Wellicht is dit ook bij jou het geval. Dat kan. Ben je gaan bloeden nadat je je hebt ingespannen? Zo ja, dan raad ik je aan een stapje terug te nemen en te zorgen dat het niet weer gaat bloeden.

Wat je zegt, dat het bloeden nu vrijwel gestopt is, herken ik ook. Bij mij stopte de bloeding ook de volgende dag, het werd steeds minder..

Hopelijk gaat alles goed met je zwangerschap en ik blijf je volgen en ik blijf voor je duimen.

Wilde je laten zien met mijn verhaal dat het ook goed kan gaan:)

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou ze heeft alles goed nagekeken en ze zei verder niks....door de spanning heb ik ook niks gevraagd...:)
    Ze zei wel gelijk dat de vruchtzak er niet goed uit zag.....maar daarna zag ze opeens een hartje kloppen. Baarmoederslijmvlies was ook mooi verdikt.
    Maar toch zei ze dat het er niet goed uitzag......maar het ook kon zijn dat het van de tweeling is en er eentje het niet gehaald heeft...pffffff wat moet ik ermee hahahaha....

Ook zie ze wel dat als het bloeden zou stoppen er best een kans was dat het goed zou gaan.....nou dan....we hopen het!

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Renske ja als ik op de bank blijf zitten em rustig aan doe is het idd al iets minder geworden.....dus wie weet.

Maar had de vk dit dan vandaag niet moeten zien eigenlijk, dat het een tweeling was?

5. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen idee, bij mij was er zeg maar een zwarte vlek te zien naast het vruchtje. Daar kwam het bloed vandaan.. Heeft ze dat niet gezien?

En als je rustig aan doet en het is dan minder, probeer dan ook echt even rustig aan te doen. Je bent pril zwanger en zelfs ik doe nu nog rustig aan.

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou het was al moeilijk om te zien allemaal...........ze zag wel een vruchtzak die volgens haar nietngoed uitzag.....

7. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Ik heb alle zwangerschappen rond week 6 en 7 heel erg gebloed, echt helderrood dat je maandverbandjes nodig hebt. Nooit tweelingzwangerschappen, tenminste niet dat je het kunt zien, en 5x een tweelingzwangerschap waarbij je er 3x eentje verliest is ook niet echt logisch lijkt me. Dus het kan best zijn dat je een tweelingzwangreschap had, maar ook dat je soms om geen enkele reden een paar dagen echt keihard bloedt. Heel eng, en heel zorgwekkend, en je kunt er niets aan doen :( Bij mij is het 2x mis gegaan en 3x goed. Ik hoop dat het bij jou goed blijft gaan!

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja het enige wat natuurlijk minder is dat de vruchtzak niet goed uitzag......maar er was nog een kans dat het goedkwam .... Dus zoalng ik geen krampen heb hou ik hoop...

9. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Och meid toch wat een beproeving zeg. Hopen op het beste en dat je volgende week goed nieuws krijgt. Leef met je mee en ga ontzettend hard voor je duimen!!!!!!!!!!

10. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga gewoon kei hard voor je duimen!

11. djoon

djoon Niet meer actief

Ik vog je hier! Pff hoop zo voor je dat het wel goed is en dat je beebje lekker blijft plakken!!

12. ilo14

ilo14 Actief lid

15 aug 2012
    215
    1
    18
    Vrouw
    Tjonge lov wat een verhaal. Hou moed he! Ik blijf voor je duimen. Hoop zo dat het goed komt!

13. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Jeetje wat een spanning. Gelukkig is er nog hoop voor je! Kan goed zijn dat het een tweeling was! Komt vast goed meid!

Veel sterkte want dat wachten is vast slopend..focus op je mooie meiden en leuke dingen doen!

Charlie

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dank je meiden......dit sleept me wel een beetje erdoorheen!

Update.....
    Geen krampen dus nog geen mk......bloedverlies is er nog maar weinig..tot nu toe.
    Heb de hele nacht de beelden van de echo voor me gezien......zag er zo zielig uit dat ons kleintje aan het vechten was bij die slechte vruchtzak!
    Ik hoor steeds de vk zeggen dat het er niet goed uitziet.....maar als ons kleintje vecht....vecht ik net zo hard mee!

Ik hoop zo dat het goed gaat komen............!
    Lief dat jullie zo meeleven dat doet me goed!

15. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Achh.. mooi gezegd meid.. krijg er tranen van in m,n ogen..!!!

ik blijf voor je duimen meid..!! t is je zo gegund

16. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Hey lov23, ik volg ook al een tijdje vol spanning je topic en duim heel hard voor je mee!! Ik wil je heel veel sterkte wensen en hoop zo voor je op een goede afloop!

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

:(.......lief....

Dank je pleak!

18. glamoury

glamoury Actief lid

3 sep 2012
    280
    0
    0
    lieverd, mijn kaarsjes zijn alweer aan..........knuffel xxx

19. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Als je niet veel bloedt en je geen krampen hebt dan vind ik dat heel positief hoor. :) Ik duim stug door. Kom kleintje, vecht!!!

En ondertussen hoop ik dat de mijne ook vecht, want ik heb er totaal geen goed gevoel over.

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dank je meiden........
    Annabeth je mag vandaag toch? Hoe laat?

Ja iedere morgen zonder krampen ben ik dankbaar voor....pffff...

Deel Deze Pagina