pfffff waarschijnlijk is het mis

Discussie in 'Miskraam' gestart door Lov23, 9 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Ik mag pas om 15.45 uur. Pfff de tijd kruipt! En ik ben gewoon zo bang voor slecht nieuws! Ik heb geen bloed of krampen, maar heb wel missed abortions gehad, dus dan kun je niet meer echt uitkijken naar een echo...

2. chachake

chachake Actief lid

12 feb 2008
    333
    0
    0
    Annabeth, mijn duimen staan omhoog, maar ik begrijp dat je ongerust bent.

Lov, nog een weekje wachten en hopelijk goed nieuws dan.

Hier heeft de bloeding eigenlijk maar 2.5 dagen geduurd. Gisterenavond was het eigenlijk al niks meer en nu nog wat bruin. Maar ik verlies nooit veel bloed.

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja ik was al bang dat ik mijn kindje al kwijt was......maar gister zat ze er nog steeds....hopelijk volgende week maandag ook nog!

Annabeth succes straks!

4. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    @Chachake: Hoe is het bij jou afgelopen nu dan? Je testjes werden ook lichter toch?

@Lov: dat was toch een geweldige verrassing gisteren, dat je toch je kindje nog zag zitten met een knipperend hartje. Probeer je daar maar aan vast te houden. Je lichaam heeft je voor de gek gehouden, je dacht dat het mis was maar je kindje zit er nog. :D Hopelijk blijft dat zo. Ik duim nog steeds door. :D :D :D

5. chachake

chachake Actief lid

12 feb 2008
    333
    0
    0
    Annabeth, mijn testjes werden niet lichter hoor. Ik had er wel 1 lichtere tussen zitten. HCG was bij de eerste bn 30, bij de tweede bn slechts 43 en dat was een week later. Het hoort te verdubbelen iedere 2 dagen. Daarom wist ik sowieso dat dit niet goed was. Progesteron was maar 4 of zo bij de tweede bloedname, dus dan blijft het bloed niet lang meer weg.

Dit was mijn testrijtje :

Ik had ook nog een positieve CB. Heel logisch, want ik was ook zwanger; alles boven de 25 is zwanger, ook al was het van korte duur.

En nu wil ik zeker nog een kindje. Ik ben dus nog niet gestart met de pil, maar ventje zegt dat ik mijn spulletjes maar moet wegdoen...

Bijgevoegde bestanden:

• 007.jpg
      007.jpg
      Bestandsgrootte:
      15,6 KB
      Weergaven:
      20
    • 002.jpg
      002.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,9 KB
      Weergaven:
      30
  6. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Hier draaien de duimen ook nog steeds!!!!

Annebeth succes straks meid!!

7. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    @Chachake: Balen dat je hcg niet goed doorsteeg, maar aan de testen dus niks te zien. Ik zat net nog te denken dat ik nog even een test kan doen. Als die veel lichter is kan ik me vast geestelijk voorbereiden op slecht nieuws bij de echo. Maar als ik dit zo zie heeft dat dus weinig zin. Pfff.... Vind dit echt niet leuk en doodeng. Bang voor de vijfde teleurstelling. Heb echt een naar voorgevoel...

8. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    @Chachake: sorry, te snel op verzenden gedrukt. Wat leuk dat je mannetje nu ook positief reageert op nog een kindje willen. :D :D Dat moet een hele opluchting zijn!

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dank je Esther!

10. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    @Lov: Ja we duimen gewoon de hele week door en dan zie je maandag gewoon weer een prachtig kindje met een kloppend hartje op je echo. Daar gaan we voor. :D :D :D Hoe laat mag je maandag?

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Om 12:30

12. chachake

chachake Actief lid

12 feb 2008
    333
    0
    0
    Annabeth, ik vrees dat het voor jou echt weinig zin heeft om nog testjes te doen. Je bent al meer dan 6 weken; vetpositieve testen gehad; je HCG zal nu ook al superhoog zijn zodat testen waarschijnlijk verkeerd reageren en moest het dan nog fout zijn, dan is je HCG nog zo hoog, dat die test nog vet positief uitdraait. Maar je moet er echt vanuit gaan dat het goed zit hoor. Da's de enige manier. En fout gaan kan het altijd. Je kan je kind nog altijd verliezen bij de bevalling (dit klinkt nu wel erg negatief vind ik). Nee, een vrouw kan nooit gerust zijn. Ik weet hoe ik zelf was (en ik heb dan nog maar 1 keer een heel slechte ervaring gehad bij mijn eerste zwangerschap met de 12-wekenecho bleek mijn kindje vol afwijkingen te zitten; het was trisomie 13 en niet leefbaar; heb het moeten laten inleiden. Sindsdien ook doodsbang van de echo, maar dan wel van die van 12-weken. Zelfs op de 20-wekenecho sta ik angsten uit, want dan kan er nog veel aan het licht komen qua afwijkingen. Ik ben pas echt wat gerust na die 20 weken).

Mijn ventje had niet echt slecht gereageerd, maar was toch stiekem opgelucht hoor. En hij vindt dat ik mijn babyspullen maar moet weg doen. En ik heb voor mijn laatste pas een spiksplinternieuwe cosleeper gekocht die volgens hem nu in de weg staat (is ook zo maar ja).

Annabeth, het moet gewoon goed zitten deze keer! Duim duim!

13. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    @Lov: OK, dus nog maar zes dagen en anderhalf uur. :) Aftellen en ondertussen je dagen volstoppen met andere dingen. Heb je ook nog utrogestan (progesteron) gekregen? Ik weet dat dat soms wordt voorgeschreven als je bloedingen hebt in het eerste trimester. Het houdt je baarmoeder rustig.

@Chachake: o shit ik had gehoopt dat je de pil weg mocht doen, maar de babyspullen dus. Nou ja, afwachten maar... En jemig, met jouw verhaal snap ik ook je angst voor echo's... :( :( :(

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee heb ik niet gekregen...

15. chachake

chachake Actief lid

12 feb 2008
    333
    0
    0
    Bij mijn vorige zwangerschappen kreeg ik altijd progesteron extra. Ik kreeg Clomid om een follikel te laten rijpen; als die groot genoeg was kreeg ik Pregnyl om die eisprong te laten doorgaan en na de eisprong moest ik sowieso Progesteron vaginaal opsteken (jakkes dat wel). Dat moest tot 9 weken of zo.

16. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    @Lov: misschien is het ook wel niet nodig/zinvol... Mocht je 't toch willen, je kunt het zo bestellen. ;)

17. chachake

chachake Actief lid

12 feb 2008
    333
    0
    0
    Voilà, en ik heb een nieuwe banner. Ik ben er echt niet mee bezig, nee hoor. Ik ben dan wel een pcos-geval, maar wie weet ben ik wel vruchtbaar rond Kerstavond. We gaan er gewoon van genieten en wie weet.

18. Jette 1976

Jette 1976 Bekend lid

28 sep 2012
    668
    0
    0
    Ik werk binnen de GGZ. Klinische opname afdeling.
    Brabant
    Lieve lieve Lov, Ik denk natuurlijk ook aan je en brand nog steeds mijn kaarsen. HET MOET GOED KOMEN!!!!!

@bovenstaande. Laten we dit topic voor LOV houden. Dit is haar topic. Ik denk niet dat ze zit te wachten op zwangerschapstesten en wanneer iemand haar eisprong heeft..... Dit moet je dan gewoon even ergens anders bespreken. Ik weet niet of Lov dit zelf zo ervaart of misschien niet durft te zeggen. Hou er gewoon allemaal zelf even rekening mee.

19. chachake

chachake Actief lid

12 feb 2008
    333
    0
    0
    Beste Jette, je kan misschien zelf eerst wat moeite doen om terug te gaan lezen. Ik ken Lov al vanop het forum van de testen te plaatsen. Dit waren mijn testen toen het nog goed ging.

Mijn VMK is gestart zaterdag; ik was iets meer dan 5 weken. Misschien kan jij wel beter weblijven met je bannertje. Nah. Ik was dan maar iets van 5 weken en ongepland zwanger, maar ik heb ook genoeg tranen gelaten, dus wie ben jij om hier te komen oordelen. Ik ben gewoon een medestander.

20. chachake

chachake Actief lid

12 feb 2008
    333
    0
    0
    Het gaat hier om miskramen toch? En na een miskraam wil je gewoon toch weer zwanger worden, niet? Logisch. Ok dit is Lov haar topic, maar ik kwam ook om haar hier te steunen. Jij komt hier om anderen de grond in te boren.

Deel Deze Pagina