nog een weekje wachten dus 😑 pfffffff dat wachten ook. Ik zal. Voor je duimen Ik ben vorige week vrijdag ongesteld geworden. 😑😕 dus op naar de volgende ronde. Kan me nu weer bezig gaan houden met ovulatietesten en men eisprong hahha
Zijn er al meer mensen die al iets weten? Hier nog geen menstruatie. Nu de 3e dag over tijd. Ik krijg steeds meer hoop.
Jammer Imona Ik heb zondag mijn waarschijnlijke nod. Ik heb early testers gekocht en besloten vrijdag te gaan testen. Spannend..!
Vandaag 1 dag na NOD. Spierpijn in de mijn bovenbenen en soms in de rug. Ook het gevoel van blaasontsteking, maar trok na een flinke dosis vitamine c weer weg. En extreem veel afscheiding. Gisteren kon ik niet wachten en negatief getest. Overigens niet met ochtendurine. Zal ik morgen nog eens testen? Of voorlopig ff wachten?
Hoi Kaatje, Als je nog niet met ochtendurine geprobeerd heb, zou ik dat doen! Ik ga ook morgenochtend testen op 15 dpo. Spannend!!
Ja inmiddels zwanger. Toen ik het zoooo koud had was dat dag van innesteling. Kreeg al snel mijn broek niet meer dicht, is gelukkig nu weer een beetje geslonken.... aangezien alles groeit was ik er wel klaar voor om vroeg te testen en het streepje kwam vrij snel. Ik wens jullie heel veel geluk toe!
En laar??? Al getest?? Ik durf niet meer zo goed. Al mijn kwaaltjes zijn als sneeuw voor de zon verdwenen...
Helaas helaas, niets Tenminste, één streepje te weinig. Banner maar weggehaald, mocht niet baten, haha. Nu wachten op mijn ongesteldheid, dan weet ik gelijk de lengte van mijn cyclus. Op naar ronde 2! @Kaatje, ja, ik had de eerste 10 dagen na mijn dpo ook heel erg last van al die kwaaltjes en die waren de afgelopen week ook al als sneeuw voor de zo'n verdwenen :-/ Dus was er ergens wel op voorbereid.. ben benieuwd naar jouw test!
Hier ook niks😢 Idd nu maar weer wachten en op naar de volgende maand. Word dan alweer nummer 7. Terwijl de eerste binnen 2x raak was. Pffff word er moe van!
Ben altijd heel onregelmatig. De ene maand 28 dagen en de andere maand 35. Ik wacht dus nog ff af. Vandaag is dag 30
Vandaag 4 dagen na Nod maar nog steeds niks. Vind het ook een beetje zonde om iedere keer weer een test te doen. Heb besloten nog tot vrijdag af te wachten. Maar wat duurt het lang dat wachten. Ondertussen de blaasontsteking klachten ook weer terug.
Ik zit nu 4 of 5 dpo... Zo spannend. En wat ben ik weer slech in Het wachten haha. Ik ben al helemaal aant uitrekenen wanneer ik zou kunnen testen. Ik probeer me zoo in te houden hihi
ik ben nog erger geloof ik 1dpo en ik kan al nergens anders meer aan denken. Iemand tips om je gedachten ergens anders op te krijgen?
Ik zit pas op cd 8 en krijg pas over 1 a 2 weken mn eisprong pffff nog erger😂 Geduld is zoek.
ik blijf ook maar tellen en tellen wanneer ik zou kunnen testen.. heb bedacht dat ik het maandag ga proberen