Die tips zou ik ook graag eens krijgen Vandaag 3 dpo en al 3 dagen licht zenuwachtig. Ik weet dat dit echt niet goed is, maar het is zoveel sterker dan mezelf... Dit WE de gedachten een beetje proberen verzetten!
Hoi, Ik heb deze maand iets wat ik nooit eerder heb gehad.. Ik had 03.04 ongesteld moeten worden. Ik heb vrijwel elke maand een gelijke cyclus, heel af en toe een dagje eerder of later. Nu kreeg ik op 03.04 last van menstruatiekrampen (zoals elke maand) en lage rugpijn, maar deze waren vrij heftig dan normaal en voelde ook anders (niet continu). Maar wel heel de tijd het gevoel dat ik elke moment ongesteld zou kunnen worden. Dit duurde 3 dagen en toen was het weg. Normaalgesproken heb ik alleen op de dag zelf of avond ervoor last van lage rugpijn/buikpijn dat ik ongesteld moet worden. Een dag later had ik nergens meer last van en gister had ik een meer zeurderige pijn.. Ondertussen had ik een en andere op internet opgezocht en natuurlijk kwam na voren dat sommige zwangerschappen beginnen met dit soort symptomen dus ik dacht gister doe een test maar deze was negatief. Maar zoals ik al aangaf nu zeurderige pijn en nog steeds niet ongesteld en heb dit nog nooit eerder gehad. Mijn eerste zwangerschap had ik vooral sochtends lage rugpijn en misselijk. En was de eerste test die ik deed negatief en een week later positief. Nu heb ik aardig gevoelige tepels (wat ik normaal niet heb voor/tijdends mijn menstruatie) en ben ongelooflijk moe. En vaak van die plopjes in mijn buik. Nu vraag ik mij af of dit verhaal bij sommige van jullie bekend voorkomt want ik word er een beetje onzeker van. Wij zijn nu zeker 1,5 jaar bezig om zwanger te worden dus zou super zijn als nu keertje raak is! Groetjes Traveler