Hihihi, heb een nieuwe site ontdekt, vakantieveilingen.nl Die site had ik beter niet kunnen ontdekken kost me weer veels te geld hahaha Maar goed, heb wel een leuk weekendje gescoord voor minder geld dan dat je normaal kwijt zou zijn Helemaal leuk hihi
leuke site is dat he! wij hebben een keer een weekend weg, van vrijdag tm maandag voor 50 euro gehad!!
help! wat doe je me aan hihi heb net voor 25 euro een arragement voor 2 personen gewonnen bij een beauty geval ! haha moet dit niet te vaak doen
Haha idd, erg he, ik heb nu dus een weekendje weg "gewonnen" en mag van mezelf niet meer kijken want anders word ik errug hebberig
jaaa echt een leuke site! ik heb met me vriendin ook al zo'n bbq arrangement! waar ga je heen? dat weekendje weg?
We gaan naar Limburg, naar Houthem (Valkenburg) alleen wanneer dat is nog de vraag De bon is max een jaar geldig en ik ging meteen bellen om het valentijnsweekend te boeken maar je mag max. 5 dagen van te voren bellen dus ik hang maandagochtend 8 feb. meteen aan de telefoon om te boeken hihi
Ja leuke site is dat ! Wij zijn in december een midweek voor 29 euro in een Roompot park in Duitsland geweest. Was echt heel leuk en al helemaal voor die prijs. Ik dacht er zouden wel verborgen kosten zijn, maar nee alles was precies zoals beschreven.
Ik heb daar een keer een weekendje den Haag en een weekendje Amsterdam (de laatste heb ik weggedaan want we konden toen niet in die periode) voor een spot prijsje gekregen!
Je moet echt in de laatste 30 sec. nog een bieding doen en eerder niet anders blijf je tegen elkaar opbieden
Wij hadden hiermee van de zomer een midweekweg op recreatiepark prinsenmeer voor 15 euro! Was echt te grappig, heel de week uit eten geweest!
He, Maar hoe weet je nou waar je terecht komt?? Wat voor huisje? Je kan dat toch niet bekijken?? Ziet er leuk uit!! Ga ook meedoen Liefs
Vaak zijn het de standaard huisjes die je aangeboden krijgt, als het goed is staat er bij wat voor type huisje/kamer het is @ Roodkapje, en gewonnen??
Ow ja, en een tip, als je een hotel wilt boeken en er staat bij de aanbieders Fletcher hotels, kijk dan welke het goedkoopste is want je kan bij 36 hotels je voucher inleveren. Ik wilde graag naar Limburg en die werd steeds erg duur verkocht, toen ben ik eens goed gaan lezen en als je bied op een aanbieding van Fletcher in Brabant of een andere provincie dan kun je je voucher ook inwisselen in Limburg! Snap je nog wat ik bedoel??
Euh nee... heb mn zinnen gezet op het bmw z3 arrangement maar die loopt pas morgenavond af dus moet geduld hebben! En die anderen was ik ook veel te vroeg, ik ging bieden op degene waar nog niks stond haha. Moet dus nu gewoon tot het laatste moment wachten!