Mijn dochter van bijna 7 is wat stevig gebouwd. Ze past met geen mogelijkheid de broeken die haar zus heeft. Dit zijn van die skinny jeans die je dus overal ziet. Maar ben als heel lang op zoek naar een leuke broek voor mijn dochter maar geen jogging broek of van die harem broeken ofzo. Heeft iemand een idee.
Ik koop soms een skinny jeans voor jongens voor mn dochter... Niet ideaal maar ik kan vaak geen goede meisjesbroeken vinden die gewoon normaal zijn. Af en toe wel wat gevonden bij de hema en primark, laatst een bij vogele. Maar bijv h&m koop ik nooit geen broeken meer. Ook niet voor de jongens trouwens want ze hebben voor jongens ook alleen nog maar skinny of 'baggy'. Die laatsten vallen letterlijk van hun kont af, zo wijd.
Bij de C&A heb je wijdere modellen.Vlgns mij met een groen labeltje.Zijn hele leuke modellen.Mijn oudste dochter heeft ze ook weleens gedragen.Volop keuze bij de grotere filialen. Ze hebben daar ook gewoon skinny modellen maar dan zijn ze een beetje stretch en in de taille en billen zijn ze wat ruimer en daardoor zitten ze lekker en staat hartstikke leuk.
Ik maak nu misschien een hele stomme opmerking maar waarom koop je ze dan niet maatje groter? Skinny's vallen altijd best klein dus maatje groter heb ik ook altijd nodig. Ik zie eigenlijk alleen maar skinny's voor meisjes/vrouwen, misschien inderdaad gewoon een jongensbroek kopen?
Ik ben ook al een tijd op zoek naar 'normale' broeken, dus geen skinny's. M'n dochter is wel slank en kan die skinny broeken prima hebben, maar ik wil ook wel eens wat anders voor haar. Altijd maar een skinny gaat ook vervelen Maarja, de winkels denken daar blijkbaar anders over, want ze hangen vol met strakke broeken maar niet met rechte of wijdere modellen. Irritant hoor.. Voor vrouwen heb je wel zat keuze, skinny, recht, bootcut, wijd etc. Waarom dan voor meisjes niet?
Mijn zusje is 10 en heeft hetzelfde. Mijn moeder haalt voor haar de broeken bij de c&a, wide waist heet dat volgens mij
Pull on bij hm heb ik voor dochter die alleen maar joggingbroeken aan wil... Product Detail | H&M NL Product Detail | H&M NL
MIjn dochter van 8 heeft hetzelfde, en al zou een skinny 3 maten groter zijn, dan past ze er nog niet in met haar schoenmaat 36/37 Zij heeft een hele stapel broeken van de H&M, spijkerbroeken met donkerblauwe rand met elastiek, zelfde soort broeken in het groen met een werkje, en 2 soortement skinny's in het zwart en blauw, die zitten haar perfect! Kan ze op de site niet vinden, maar die spijker en groene broeken hangen in elk filiaal, 19,95 per stuk. Die andere broeken zijn 14,95, maar zijn alleen te vinden in wat grotere filialen. Verder ook bij H&M wat wijdere modellen van zachtere stof, maar absoluut geen harembroeken, dat vind ik geen porem!
Ik herken het, mijn oudste dochter is ook stevig, de jongste mager. Voor de oudste koop ik broeken bij de h&m. Zijn leggings van joggingspul die op spijkerbroeken lijken.
Hier hetzelfde probleem. Onze meid is niet te dik, maar heeft wat stevigere bovenbenen. Skinny's passen hier nooit, ook niet als je ze een maat groter neemt. Bij een maat groter zijn de broekspijpen niet veel breder, de broek is alleen wat langer en aan de bovenkant ietsjes ruimer. Dus daar heb je niks aan. Ze draagt vaak broeken van het merk Persival of C&A, bij Takko hebben ze ook nog wel eens wijdere jeansbroeken met deels stretch. Hema of H&M hoeven we hier echt niet te proberen. Onze meid is ook bijna 7.
Ik vind het ronduit irritant dat je idd alleen maar skinny en nog skinny-er hebt. Ik vind het ook helemaal niet mooi en mijn dochter vind het niet lekker zitten. Vind het eigenlijk ook best belachelijk dat je een sexy broek aan moet op je 5e.
Broeken van de Zeeman? Mijn oudste is redelijk dun/smal en ze verzuipt vaak in broeken/leggings van de Zeeman. Zelfs als ik een maat te klein neem.
Mijn oudste dochter was als kind ook een beetje stevig, en broeken kopen was idd altijd een crime!! Ik kocht daarom vaak broeken van Carbone, die zijn net wat wijder en kleden mooi af. Ik weet niet of dat nu ook nog zo is. Ze waren wel wat duurder, maar ik kocht ze altijd in de sale en zij had ook niet 10 paar broeken in de kast hangen. Ik heb hier even een linkje, misschien is het wat voor je: Carbone kinderkleding | Kinderkleding-tekoop.nl
Wij hebben laatst voor dochter slim fit (gewoon recht model) en bootcut jeans bij de h&m gekocht. Direct van beide 2, omdat de skinny broeken haar dus ook nooit passen.
H&m heeft broeken met een elastische band... Die zijn wijder. En de broeken van takko (1982) zijn ook wijder. Inmiddels is mijn dochter wat meer aan het oprekken... Maar voorheen kon ze dus de broeken van h&m bijv niet aan. Ze hebben daar wel een soort van spijkerbroek-model broeken van normale stof. Die paste mijn dochter altijd prima.. Zijn altijd 9,95 per Broek en de kleuren/dessins veranderen per seizoen.
Blij dat me dochter van 6 geen broekem aan wilt alleen maar jurkjes rokjes. Want vind die skinny ook vaak echt alleen voor hele dunne kindjea Me oudste zoon van,7 past geen eems skinny jeans en hij is,echt niet dik. Haal ze voor hem bij zara maatje,groter Zara heeft ook vaak stretch meisjes broeken regular slim en skinny
oh en wat dochterlief ook wel droeg.. (want te strakke broeken speelt ook niet natuurlijk).. Zijn treggings.. Lijkt op een spijkerbroek maar zit veel aangenamer.
Ik word echt niet goed van die skinny broeken voor kinderen. Bij mij dus ook altijd drama met het zoeken naar leuke niet te strakke broeken! Ik lees hier dus mee voor de tips. Bedankt allemaal.
Bij takko (in rotterdam heten ze 1982 trouwens) veel bootcut meisjes spijkerbroeken. Met hartjes van spijkerstof op de knie. (en die zijn van boven ook wat breder)