Dat is schrikken zeg! Gelukkig maar dat hij zo'n ravage heeft gemaakt, anders had je misschien niets gehoord... Hoop dat het meevalt en dat het niets ernstigs is (waardoor hij niet lekker werd bedoel ik dan)
Jeeee.....wat zal je geschrokken zijn inderdaad! Gatver! Kreeg je hem wel weer snel bij? Sterkte lieffie! XXX
Jeetje zeg dat schrik jij je echt rot.. Heel veel sterkte,laat je ons even weten hoe het afloopt? Dikke knuf voor jullie meid....
phoe dat lijkt me erg eng ! Sterkte hopelijk valt het mee allemaal.. Alhoewel het wel even zal duren voordat je dat beeld en die gedachte vergeet.
We zijn thuis. Hij is naar beneden gegaan om te plassen. Waarschijnlijk daarna zijn bloeddruk heel erg gedaald. Hij wilde nog wat gaan drinken (dat verklaard de melk over de vloer) en vanaf daar weet hij het niet meer. Enige wat ik hoorde was een ontzettende harde klap. Dat ik riep en geen gehoor kreeg. Helemaal in paniek naar beneden ben gegaan en hem daar aantrof... bah wat een naar gezicht zal details besparen. Hoop hem iig nooit meer zo te zien. Nadat hartfilmpjes bloeduitstagen goed waren mocht ik hem weer meenemen. Helaas wel gebroken rib.
Hè meis, kan me voorstellen dat je je rot geschrokken bent! Fijn dat jullie in ieder geval weer thuis zijn en dat alle onderzoeken goed waren. Behalve dan die gebroken rib, lijkt me ook erg pijnlijk! Heel veel sterkte!
Sterkte, mijn vader heeft dit ook gehad en hij is toen met zijn hoofd tegen de verwarming gevallen, ook bewusteloos. In het ziekenhuis vertelden ze toen dat je eerst even rustig op de rand van het bed moet gaan zitten met je voeten op de grond. Daarna pas opstaan. Zo voorkom je dat je bloedruk erg zakt. Wat zal dat schrikken zijn geweest, sinds mijn vader bovenstaande doet heeft hij het nooit meer gehad. Al zal ik het beeld van mijn bloedende bewusteloze vader ook nooit meer vergeten (is al wel 15 jaar geleden) Nogmaals sterkte.
Wat een schrik zeg, gelukkig geen vreemde afwijkingen maar je schrikt je een ongeluk zeg. Vandaag maar even rustig aan met zijn allen.
Ik zou mij ook helemaal kapot schrikken, wat erg voor je meis! Gelukkig is alles dan toch goed nu maar een gebroken rib is wel vervelend. Moet je man nog naar de ha of zo voor controle of laten ze het zo?
Wow heftig! Gelukkig is het nu goed en is hij weer thuis. Ik heb dat ook soms, als ik lang lig of zit en dan de trap opga dat ik duizelig word. Gewoon te snel. Hopelijk is het dit maar geweest. Veel sterkte met het bekomen van de schrik.
wat een schrik zeg! Gelukkig valt het allemaal mee en zijn jullie weer thuis... maar dit zal je niet snel vergeten. Sterkte en beterschap voor je man.
Ken ook twee mensen bij wie dit is gebeurt. Al is dat out gaan op zich niet schadelijk, je schrikt je wel helemaal lam! Maar de val is meestal erger... Is maar net hoe je terecht komt... Sterkte!