pfffff zo geschrokken

Discussie in 'De lounge' gestart door Imensa, 1 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Wow dat is idd schrikken. Beterschap met zijn rib.

2. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Jeetje wat schrikken zeg! Gelukkig is het goed afgelopen! Maar ik kan me goed voorstellen dat je je kappot geschrokken bent!!

ik heb vorig jaar hetzelfde meegemaakt. Midden in de nacht werd ik wakker van een enorm kabaal. Ik schrik, voel naast me geen man. Ik spring uit bed, ren de trap af in het pikken donker, op het moment dat ik de woonkamer in stap hoor ik een gek gekreun en sta ineens als een blok ijs ik kon me niet meer bewegen. Ineens besef ik me dat ik poedeltjenaakt in een stikdonkere woonkamer sta en mijn man ergens hoor kreunen.
    Ik was ineens doodsbang, en dacht oh nee insluipers!! Ze hebben hem neergeslagen.
    Onbeschrijfelijk hoe ik me toen voelde. In Eén klap was ik kotsmisselijk, trillen als een gek, huilend heb ik de naam van mn man geroepen, weer gekreun uit de badkamer die ook beneden is.
    Ik stond nog steeds in het pikkendonker id woonkamer, ben er heengerend, lamp aan daar lag mn man, ook bloot schudden als een gek, een bloedneus van het vallen, hij was wel een beetje bij al. Maar wist niet wat er was gebeurd.
    Ik was heel rustig ineens, heel gek. Heb een badjas om hem heengeslagen hem overeind geholpen, hij liep heel gek, met puddingbenen. Hij moest ineens naar het toilet waar hij helemaal leegliep. Ik ben toen als een speer alle lampen aan gaan doen beneden en de ramen en deuren gaan controleren. Ik had immers enorm kabaal gehoord.. Alles was dicht, en ineens zag ik het. We hadden toen nog 2 cavia's in een behoorlijk grote kooi, die was zo'n beetje helemáál ingedeukt (het metaal) daar was hij boven op gevallen met zn gezicht.
    De dokter zei ook dat het zn bloeddruk was, te snel opgestaan waarschijnlijk en toen niet goed geworden. Verder was er helemaal niets aan de hand ook niet met zijn hart gelukkig. Maar man, wat was ik geschrokken, en bang..

Mijn man zei later ook dat hij wakker werd en moest plassen en ineens niet goed werd. Van het vallen, en dat hij naar de badkamer is gekropen weet hij niets meer.
    Ik dacht ook in een flits dat hij dood ging, waarna ik ijzig kalm werd en ineens wist hoe te handelen. Brrrrr wat naar!
    Heel veel sterte imensa, de schrik zal er nog wel even in blijven!

3. Chocolat

Chocolat Niet meer actief

Beterschap!

4. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    brrr wat zul jij geschrokken zijn.... hoe gaat het nu met je man en ook met jou? Beetje bekomen van de schrik?

5. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Ik heb het zelf ook gehad!
    Was nog nooit flauw gevallen.....

Ik voelde me midden in de nacht niet lekker.... ging naar de wc.
    Weet nog dat ik vreselijke buikpijn had en kotsmisselijk was. Dus zat met een emmer op schoot, op de wc.

Later werd ik wakker op de grond. Mijn vriend schrok wakker van de klap die ik maakte en het kabaal van de emmer!

De dokter van de HAP is langs gekomen, maar kon niks vinden.

We waren toen beide ook wel erg geschrokken!

Heel veel sterkte!! Beterschap voor je vriend!!

6. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Schrikken zeg. Beterschap voor je man

7. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Jeetje meid, heftig!

Beterschap voor je man, dikke knuffel ... xx

8. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    heftig zeg
    sterkte en beterschap!

9. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Heftig hoor, Beterschap en sterkte!

10. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    oh jakkie, je schrikt je te pletter ja...
    mijn vader heeft het ook gehad.
    uit bed gestapt naar de keuken gelopen, voelt zich niet goed en komt bij plat op zijn buik in de gang met zijn voeten nog in de keuken, in een plas bloed.
    mijn moeder heeft 112 gebeld omdat mijn vader lag te gorgelen in het bloed, ze dacht dat hij dood ging.
    hij heeft 9 jaar terug al eens een herseninfarct gehad(door de bloedverdunners een flinke plas boeld) en ze dacht dat hij minstens weer zoiets had.
    achteraf voelde ze zich een muts dat ze 112 had gebeld maar de ha heeft haar, er nadat ik hem dit vertelde en hij extra is langs gegaan de dag er na, er van kunnen overtuigen dat het heel goed was dat ze gebeld had.
    alleen als het op werkdagen gebeurde had ze hem kunnen bellen omdat hij sneller bij hem geweest was omdat de ha om de hoek zit.
    die arme mama was zo van de kaart.....:( we hebben samen op onze knieën de vloer schoon gemaakt en mama maar huilen" ik dacht dat hij dood ging" :( ik had zo met haar te doen....ben de hele dag bij ze gebleven....
    mijn vader zag er niet uit, hij was plat op zijn gezicht gevallen, zijn voorhoofd en neus dus helemaal blauw en stuk..... :(

11. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    Is toch gewoon een verschrikkelijk iets:(

Nou ik heb wel even verschrikkelijk staan gillen in ook mijn blote billen:( Mvr van de centrale vertelde dat ik bij hem moest blijven tot ambu kwam... uhhhh ik zit hier helemaal naakt... ik ga toch even snel iets aan doen... Ook wist ik gewoon even dat stomme nummer niet meer :) 221???? nee dat klinkt niet zo lekker dacht ik. Best kansloos... Ook heb ik volgens mij zo de hoorn erop gegooid:$ zonder die arme vrouw te bedanken...

Hij zit wonder boven wonder lekker op de bank met zoonlief. Heeft wel wat last van zijn rib maar had zelf verwacht dat iets breken veel meer pijn zou doen..

12. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    Arm mens! Zijn moeilijke dingen zeker om je vader en moeder zo te zien.

13. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Ik heb het gehad tijdens mijn eerste zwangerschap.

De eerste keer kon mijn man mij nog net met mijn kont in de schappen bij de intratuin deponeren. (personeel was er ook snel bij met een stoel).

De tweede keer zat ik op de fiets naar mijn werk en voelde ik het aan komen (geluid wordt anders en je zicht ook) en ben ik op de stoeprand gaan zitten.

Ik drink nu dagelijks zoethoutthee (zoethout is van nature bloeddruk verhogend), soms als ik te snel opsta of iets van de grond oppak en te snel weer echt op kom voel ik me naar.

14. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Pffff wat heftig! Dat is inderdaad schrikken. Sterkte meis!

15. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ppffffft dat is echt heftig! Sterkte.

En ik was ook pietje paniek toen ik onze buurman dood aantrof hoor. Kon mijn mobiel niet van de ontgrendeling af halen, moest echt over het nummer na denken en toen mijn man er aan kwam heb ik ook zo opgehangen. Achteraf dacht ik ook teringggg.

16. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Verschrikkelijk ja:( Brrr er schiet van alles door je hoofd, maar vooral de angst dat je bang bent dat je lief ineens het loodje legt:(:(
    Ik denk dat die mevrouw het wel begrijpt hoor, maar achteraf ga je zelf pas nadenken over hoe je gehandeld hebt. Gek hè, het simpele 112 is ineens niet te vinden in je hersens.
    Ik hoop het ook niet meer mee te maken, de gedachten dat het ook anders had kunnen lopen.
    Wees maar blij dat je man lekker thuis op de bank zit, extra verwennen:D
    En hopelijk een snel herstel van zijn rib!

17. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    Ja heel vreemd, niet gedacht dat dat mij zou overkomen niet meer helder na te kunnen denken:)

Weet ook nog dat toen ik weer rustig werd en ik om me heen keek, de troep zag en toen zag dat mijn lamp stuk was ik zei... Nou lekker heb je me lamp ook nog gesloopt :$:) Die mvr moest er best een beetje om grinniken... Dat we in de auto terug naar huis zaten zei hij ineens... ik hoorde je zeggen dat ik een lamp had gesloopt:$ Toch niet die mooie he... uhhhh jawel die.. maar geeft niet hoor schat Is vervangbaar

18. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Jeetje wat schrikken! Beterschap met zn rib, gelukkig is hij weer thuis.

19. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Aaah de schat, maakt ie zich beetje bezorgd om de mooie lamp ;)
    Reden om te gaan shoppen als ie herstelt is...

Gelukkig is ie weer thuis en is het goed afgelopen, ik kan me voorstellen dat de schrik er goed in zit...

20. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Jeetje imensa, wat zal jij je kapotgeschrokken zijn zeg!

Gelukkig gaat het nu weer beter met hem, ben je al bekomen van de schrik?

Deel Deze Pagina