Aah die schrik zal nog wel ff blijven denk, is ook niet niks. Ik kan me voorstellen dat de film zich elke keer weer afspeelt. Ik geloof je gelijk dat het je zwaar valt ivm J, doe zelf ook wat rustiger aan, meer kan je helaas niet doen. Dikke digiknuf vanaf deze kant en nogmaals heel erg veel sterkte en beterschap voor je vriend
Wat super lief!!! Dank je wel. Ik doe wat ik kan en wat mijn lichaam aan kan. Sporten staat nu even op laag pitje. En en word even te veel en j gaat voor het sporten natuurlijk!
O gatver, wat lijkt me dat een nachtmerrie als je je man zo vind zeg. Gelukkig valt het nog redelijk mee.
Jemig meissie, ik had op FB wel iets voorbij zien komen, maar had niet gezien wat er nou precies gebeurd was en wat de afloop was.. Kan me voorstellen dat je daar nog erg mee zit en dat de zorg voor J. zwaar is. Sterkte!
Zeker moeilijk, maar ik kan me voorstellen dat jij het beeld van je man zo, en de paniek en schrik ook niet zomaar kwijt bent......
Hij maakt er zelf grapjes over.... ik ga even plassen hoor sta je bij de deur om me op te vangen... ken der nog niet echt om lachen.
Hij heeft jouw schrik niet gehad want toen was hij KO..... Mijn oom kreeg een hartstilstand waar zijn zoon bij was, gelukkig goed uitgekomen door snelle reanimatie van omstanders. Ik zei " je zal wel geschrokken zijn zeg" hij " nee hoor, heb er niets van gemerkt, iedereen er om heen is heel erg geschrokken maar ik niet"
Ja echt leuk! Kreeg er ook nog als cadeau een broek bij... krijg hem alleen niet verder als net boven de knie
Jeetje wat ontzettend schrikken zeg! Gelukkig gaat het nu goed met hem, maar jeez, dat is wel ff heftig zeg. Oh enne stuur die broek maar door hoor
Oeps gehehe, als t topje maar past dan Heb net nieuwe hardloopschoenen gekocht, knalroze! Wordt altijd zo blij van nieuwe sportkleding
Oef, dat was schrikken! Op zulke momenten besef je hoe veel je eigenlijk van iemand houdt. Gelukkig gaat het nu weer beter.
Ach lieverd, het zal nog wel ff duren voordat dat ergste schrik uit je systeem is. Verwacht niet te veel te snel van jezelf hè, zeker omdat nu alles op jouw schouders terecht komt. Neem waar mogelijk wat rust, zoek wat afleiding of iets leuks ook af en toe. Heel veel sterkte!
Dank je wel. Ik denk het ook niet. Zat afgelopen nacht rechtop in bed... harde klap weer (achteraf niet zo hard natuurlijk). Voel naast me. Man lag er nog pfieuw.... naar beneden.. paastak omgevallen.. helaas niet meer in slaap gekomen daarna.