Oh brrrr, wat naar Gelukkig gaat het nu goed met hem!! Kan geloven dat de schrik er dan goed in zit. Heb dit zelf ook een paar keer zelf meegemaakt. Sta dan te snel op en dan zakt mijn bloeddruk te snel. 1 keer toen ik nog bij mijn moeder woonde, had een tijdje op de bank gelegen en wou een bord naar de keuken brengen, en toen ging ik out. Bord kapot En een keer in het vliegtuig tijdens een lange vlucht. Werd ineens heel licht in mijn hoofd en toen werd alles ook zwart. Leuk begin van de vakantie. Maar ik ben dan ook bekend met een lage bloeddruk. Dus inderdaad rustig opstaan, als je je dan toch een beetje weg voelt vallen weer gaan zitten. Mocht je dan toch out gaan, sloop je tenminste geen spullen Hoop dat je dit niet weer mee hoeft te maken!
Pfffff ik kook van woede... De buurman stond daarnet voor de deur... Die kwam even vragen hoe het met mijn man ging. Gaat als een lopend vuurtje natuurlijk. Alleen nu gaat er toch een raar verhaal de rondte... Ik zou mijn man hebben mishandelt en van de trap hebben geduwd (harde klap die ze hoorde)... Daarna zou ik hem de huid hebben vol gescholden ( geschreeuw van paniek toen ik mijn man schuddend op de grond zag liggen) Ze schijnt de politie te hebben gebeld... Het contact met de buren is slecht heel slecht maar dat ze zoiets durft te beweren zonder dat ze weet wat er gebeurt is doet me heel veel pijn. Zodra ik haar ook zie spreek ik haar aan. Ik walg hier echt van... Zo ik moest het even kwijt.
Sommige mensen zoeken ook overal iets achter en denken gelijk het slechtste of misbruiken zoiets als dit om hun eigen roddels te verspreiden. Diep triest, gelukkig weten jullie wel beter. Heel veel sterkte.
Ja praatjes kunnen snel gaan. Toen mijn vader werd gevonden ( helaas al overleden) in de tuin ging al snel het verhaal rond dat hij onder de grasmaaier was gekomen... Maar een verhaal over mishandeling is wel pittig hoor...triest.
Nou ja zeg! Wie denken ze wel niet dat ze zijn?! Sommige mensen idd.. bah bah. Hoe gaat het nu verder? Beetje van de schrik bekomen?
Dat mheen je niet Wat erg!! Kan je de politie niet bellen en navraag doen? Ik zou dit echt willen weten! Jij hebt ook 112 gebeld dus wat dat betreft is het duidelijke wat er aan de hand was toch? Wat een idioot mens zeg! Hoe is het nu met je man, veel pijn nog? En hoe is het met jou? Raak je het angstige gevoel al een beetje kwijt?
Het gaat gelukkig heel goed met mijn man. Hij heeft zelfs een klein afwasje gedaan gister. Hij gaat maandag proberen te werken (heeft zittend werk) ik breng hem daar heen met de auto en hij geeft zelf aan wanneer het genoeg is voor hem zodat ik hem weer kan halen. Ik zit nog steeds met een paniekerig gevoel.. Voel me afschuwelijk... En nu dit erboven op maakt het weer erger... Ze heeft geen idee wat ik heb meegemaakt die nacht... het was afschuwelijk... en hoe erg ik haar ook haat op het moment hoop ik toch nooit dat ze zoiets hoeft mee te maken.
Jeetje zeg, wat een afschuwlijke buren heb jij! Ik zou erlangs gaan of briefje in de bus doen dat ze moeten stoppen met die laster!
Aan fantasie ontbreekt het je buurvrouw blijkbaar niet. Ze moet niet zoveel soaps kijken. Hopelijk kan je een en ander een beetje verwerken en dat je man snel hersteld. Enne..... Laat anderen maar lullen, dat doen ze toch wel of jij je er nu druk over maakt of niet.
Jemig zeg! Je zou je buren bijna hetzelfde toewensen. Wat mensen zich allemaal wel niet in hun hoofd halen. Beterschap voor je man en jij ook veel sterkte!
Zo! Wtf! Je zou spontaan buuffie van de trap af donderen, leip wijf!! Fijn dat je man langzaamaan weer opkrabbelt, blijf om jezelf denken! X
Ik zou die persoon echt aanspreken! Denk trouwens wel dat de politie al eens geinformeerd zou hebben bij je als ze het niet vertrouwen.
Dat gaan we ook nog zeker doen. Dat denk ik ook idd. Ga er maar vanuit dat dat groot praat is geweest
Zo lekker hey! Dat kan je er nu ook nog wel bij hebben:x Wat een maf wijf. Die zou ik zeker even aanspreken, hoe durft ze.