pfffff zo geschrokken

Discussie in 'De lounge' gestart door Imensa, 1 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Bah, ik haat dat soort volk. Overal weer iets groters en ergers van maken, en het ergste is dat het niet eens waar is.

Ik zou haar er ook op aanspreken! K*twijf....

2. dolley

dolley Bekend lid

24 sep 2013
    586
    104
    43
    NULL
    NULL
    Jeetje zeg wat een verhaal. Dat lijkt me echt enorm schrikken. Wat goed dat hij maandag alweer aan het werk gaat. Stoer hoor! En die buurvrouw spoort dan ook niet pff. Wat een maf wijf zeg. Nou heel veel sterkte en hopen dat hij en jij natuurlijk ook er weer gauw bovenop zijn.

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

Wat een rare buurvrouw zeg! Fijn dat het wat beter met je man gaat, nogmaals sterkte en een dikke knuffel!

4. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

6 okt 2014
    1.996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Bah wat schrikken!
    En wat een nare buren

Hier heeft manlief een keer zijn elleboog uit de kom gestoten, voor ik dat wist (hij zei alleen au shit), ging hij stuiptrekkend out. Hij was grijswit en z'n ogen draaide weg, echt doodeng! Dacht op zijn minst dat hij dood ging! Hij is 4x 10 minuten stuiptrekkend out geweest. Ik heb 112 uiteindelijk (toen ik een beetje na kon denken) gebeld, na 1,5 minuut werd er nog niet opgenomen (ik heb het nagekeken achteraf en het was echt zo lang) en de huisartsenpost gebeld.
    Uiteindelijk kwam hij bij, zat 10 minuten later doodleuk weer aan zijn wijntje en ik heb er 3 weken niet van geslapen 😳

Nu zijn we 4 jaar verder en nu kan ik er om lachen 😁 aks hij zijn elleboog stoot roep ik gelijk, 'niet flauwvallen he'
    Maar op dat moment dacht ik serieus dat ik hem kwijt was 😳

5. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    Helaas is het gesprek met de buurvrouw uitgelopen op een drama. Ik heb contact met de politie gehad.

Heel de buurt heeft helaas mee kunnen genieten. Ik heb gelukkig opnames gemaakt. Ben er van geschrokken. Denk dat dat arme mens zwaar overspannen is. Wat daar allemaal uit kwam... Nou ik heb nog nooit zoiets uit mond van volwassen vrouw gehoord:$.

6. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Och jee meid, wat heftig!

7. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

6 okt 2014
    1.996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Jemig :$:$
    Wat heb je toch rare mensen!!
    En allemaal over dat verhaal met je man??

8. Logan

Logan Niet meer actief

Ik zie dit nu pas. Van je opening schrok ik al maar van de rest haast nog meer. Wat ontzettend triest!!

9. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Jemig, wat kinderachtig zeg! En heel naar voor jullie, zo kan je het ook niet verwerken. Goed dat je het hebt gefilmd. Ben benieuwd wat de politie gaat doen

10. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    Voel me heel de avond al misselijk krijg geen hap door me keel. De dingen die ze heeft gezegd zijn zo heftig... Bah... Nu mishandel ik mijn kind ook... Ik ga er letterlijk over mijn nek van....

11. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Zo dan!!!

Maak je zo iets heftigs mee, en dan krijg je ook deze onzin erboven op.

Je zou bijna zelf aangifte doen van laster, wat ze allemaal aan leugens rondspreiden. Weet niet eens of dat kan trouwens hoor..

STerkte zeg!!

12. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Oh wat erg! Wat een geschift wijf..Doet de politie daar niets mee dan? Dat kan toch niet zomaar! Voor hetzelfde geld maakt ze zomaar een melding bij de kinderbescherming:$ als ze je van dit soort dingen beschuldigd. Wat erg voor je!!

13. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

6 okt 2014
    1.996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Jemig die spoort niet. Ik zou ook serieus aangifte gaan doen!

14. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    Dat kan ik idd doen. Dat was ook wat mvr aan telefoon aan gaf. Ze zei denk er even goed over na.

15. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Lees net dat van je buren.....wat een debielen zeg! :x Makkelijker gezegd dan gedaan maar eigenlijk zou je het één oor in moeten laten gaan en meteen het andere oor uit want dit soort bekrompen domme bemoeizuchtige figuren zijn je tijd en energie niet waard. Het zijn stumpers en ik denk dat je ze het meeste hebt door hun keihard in hun gezicht uit te lachen en verder niks.

Fijn dat je man morgen weer voorzichtig probeert te gaan werken, fijne afleiding voor hem. Rot meid dat jij je nog zo klote voelt, ik kan mij voorstellen dat deze gebeurtenis diep ingrijpt op je gevoel voor 'veiligheid' en hoe snel je alles kwijt kan zijn of zoiets. Toch? Logisch dat je zo angstig bent.....geef het de tijd. Knuffel!

16. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    Ik ben ontzettend rustig gebleven (waar ik zo trots op ben, wil nog wel eens een heethoofd zijn in dat soort gevallen), dat maakte hun nog bozer denk ik zomaar. Moest dan ook erg lachen dat ze uit boosheid een stoffer en blik kapot maakte en naar mijn hoofd wilde gooien :).

Maar rottig is het wel. Je woont naast mekaar en zal het toch nog een tijd samen moeten doen. Veilige gevoel is ook even ver te zoeken.. als je 2 van die agressievelingen hoort roepen dat ik mazzel heb dat er een schutting tussen zit anders hadden ze me wel even alle hoeken van de tuin laten zien. Ben sterk zat hoor en kan als het moet een flinke klap uit delen.. maar heb ook nog een klein mannetje wat zich veilig moet voelen in zijn eigen omgeving.

17. Bollen

Bollen Fanatiek lid

22 jul 2013
    1.422
    7
    38
    NULL
    NULL
    Wat een tokkies zeg. Jemig! Waar het al niet op kan uitdraaien als je 'out' gaat.

18. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Zo hey wat een raar wijf. Ik zou willen zeggen probeer je er niet al teveel van aan te trekken maar dat is gewoon weg niet mogelijk.

Deden hun altijd al zo raar tegen jullie?

Heel veel sterkte.

19. Dappertje Dik

Dappertje Dik Niet meer actief

Nou ja zeg, geen woorden voor!:x

Het lijkt me vreselijk daar recht naast te moeten wonen!:(

Niet dat het de situatie verbetert, maar je lijkt mij een lieve moeder en partner! Laat je niks aanpraten, twijfel daar niet aan!

Sterkte met de situatie!!!

20. Logan

Logan Niet meer actief

Aangifte doen wegens laster. Zijn ze wel wijs? :x
    Je bent echt een lieve meid, geloof ajb niks van wat ze zeggen.

Deel Deze Pagina