Ze heeft het al paar weken. Hele lichaam en hoofd en wangen bezaaid met hele kleine rode pukkeltjes. Soms zie ik duidelijk soms niet maar hele huid voelt ruw aan. Het ziet eruit als warmte vlekken( uitslag) Cb en ka zeggen dat het allergie kan zijn op - kleding ( kan niet want we jaren wassen alles in neutral) - KA zegt allergie op cream of verzorgingsproducten ( lijkt ook mij niet het geval en cb bewestigde het omdat we altijd enige wat gebruiken is weleda body schampoo en massage olie. Dat ook zelfs 2 keer per week maar.) Verder nooit cream of billencream of bepanthen enz. Van KA recept gekregen voor vaseline en gebruiken nu echt echt niks al week maar het blijft dus. Cb zegt als het enige is dan laat het zo is niet erg. Ka zegt dat het geen kma is. Moet wel zeggen dan ka heeft daar niet echt gekeken of uitzocht: meer vlucht gekeken want we waren daar voor heupen. Verder heeft ze geen verhoding Ze heeft af eb toe vaker rode wangetjes die koud aanvoelen Ze heeft vaak warm achterhoofd?? Misschien is het normaal weet ik niet... Ze krijft friso confort al bijna twee maanden
Klinkt bekend en zie net dat je kindje 1 dag ouder is dan mijne. Ik vroeg het aan de health visitor en bij haar schijnen het melkvlekjes te zijn die ze krijgt omdat ze alleen maar melk drinkt??
Heb ik nooit gehoort. Is het niet alleen van bv die uitslag van homonen? Maar jebaby heeft het ook dus? Het lijkt mij ook iets om geen zorgen te maken ik was gewoon even aan het zoeken wat het kan zijn want volgens cb en ka lijkt het op allergische reactie maar welke precies behalve kleding was en cream konden ze niet noemen...