Ik voel mijn ei maar om de maand

Discussion in 'Zwanger worden' started by kira1985, Mar 27, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kira1985

kira1985 Niet meer actief

Hallo meiden,
    Ik heb gisteren duidelijk mijn ''ei'' gevoeld. Ik heb ook ovulatietesten gebruikt en eergisteren was de test superpositief!

Daar ben ik natuurlijk heel blij mee, maar het is me opgevallen dat ik mijn ''ei'' alleen maar voel als ie rechts springt. Dus maar om de maand.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Groetjes

2. kira1985

3. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    het kan zijn dat wanneer je ei van links springt dat je het dan niet voelt. Ik voel het de ene maand ook meer dan de andere. Heb je wel andere signalen dat je ei eraan komt? (slijm o.i.d.)

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Heb ik ook dat ik de ene maand wel iets voel en de andere maand juist helemaal niet. En die momenten dat ik mijn ei voel, doet het de ene keer ook meer pijn dan de andere keer.

5. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Je hoeft je eisprong niet elke keer te voelen. Sommigen voelen het helemaal nooit. Als je het niet voelt, wil niet zeggen dat je ook geen eisprong hebt. Dus ik zou me er verder geen zorgen over maken.

6. kira1985

Bedankt voor de antwoorden meiden!

Ja ik dacht ik voel het altijd om de maand, dus misschien heb ik de andere maand wel geen ei. Haha ja je gaat van alles denken als je voor een kleintje bezig bent.

@Muppet80 ja ik heb wel andere signalen waar ik aan merk dat mij ei er aan komt o.a. positieve ovutest, vruchtbaar slijm en ik heb altijd meer zin om te klussen haha dat doet moeder natuur goed!

Share This Page