Hallo Ik ben benieuwd of er nog meer kindjes van 17 september 2008 zijn, en wat hun naam is en wat je nog meer wilt vertellen. Mijn zoontje heet Gylano en is geboren op 17 september 2008 om 10.55, Na een hele vlotte bevalling van 6 uur en niet zo veel complicaties. Het is ons eerste kindje en hij is 4 weekjes te vroeg geboren, maar woog al iets meer als 6 pond bij de geboorte. na 5 dagjes ziekenhuis konden we thuis gaan genieten. Gylano doet het erg goed en is een wijs en nieuwsgierig mannetje. groet mariska
Je hebt hier een topic met mama's met kindjes van september 2008 http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/102754-september-2008-mamas-2684.html daar zit je iets gerichter met je vraag denk ik. Maar misschien had je dat topic al gevonden, dan sorry groetjes Athina
ik had idd bij die topic gekeken, maar ik vindt het daar maar ingewikkeld, bij september staan geen septemberkindjes, ik snap helemaal niks van die topic, in andere maanden staat het ook niet over die maand, mischien als ik uitleg krijg hoe doe werkt, dat het dan duidelijk is.
Hoi, bij september 2008 staan echt septemberkindjes ook bij de andere maanden staan kindjes van die maand. Het zijn meestal hele lange topics waar veel mensen aan meeschrijven, misschien dat je dat verwarrend vindt. Maar ze staan er echt.
klopt inderdaad... Velen schrijven al mee vanaf de geboorte van hun kindje daar en dan krijg je lange topics.
Hier eentje van 17 september 2008 2 weken te laat en ingeleid omdat mevrouwtje nog wel even wilde blijven zitten. Maar toen ze eenmaal de vliezen gebroken hadden kreeg ze haast (had toen nog niet eens een infuse) En na 2,5 uur was ze er al! (was even schrikken toen ik na anderhalf uur al pers drang kreeg! Vooral omdat de VK voor mijn gevoel net er voor nog zei dat ik 5 cm ontsluiting had...bleek toen al weer op de 8 te zitten) Wendy is (zoals mn onderschrift al zegt) het zusje van mn 2 tiener zonen en de eerste voor mijn man.
Hier ook een meisje van 17 spetember 2008. Geborgen om 16.14 uur, 50 cm en 3980 gram. Meisje was 2 weken te laat. Ik zou op donderdag ingeleid gaan worden, op maandag braken mijn vliezen, dinsdagochtend kreeg ik weeen. Woensdagochtend moest ik om 08.00 uur naar het ZH. Ik had toen al 8 cm en ze dachten dus dat het wel snel zou gaan. Helaas dacht mijn meid daar anders over en hebben ze me om 13.00 uur aan infuus gelegt omdat ik geen persweeen kreeg. Uiteindelijk is ze met de vacuumpomp geboren. En nu....... gaan we alweer heel hard richting eerste verjaardag
He wat leuk dat er reacties komen, we gaan idd al naar de eerste verjaardag toe, ik zit nu soms al vanalles te bedenken. maar eerst maar vakantie vieren. als jullie leuke ideeen hebben, dan zijn ze welkom!
Hoi Mariska, Onze kleine Rodey is ook geboren op 17 september 2008, om 17.52u. Ik was 39 weken zwanger en ben ingeleid. De bevalling heeft 2 uur en 22 minuten geduurd en hij is onze 2e zoon. Rodey woog 3320 gram. Na een paar dagen thuis te zijn geweest is Rodey opgenomen in het ziekenhuis ivm drinkproblemen. En toen hij na 5 dagen weer naar huis mocht had hij de pech om buikgriep te krijgen (hadden wij ook) en toen heeft hij weer 5 dagen in het ziekenhuis moeten blijven. Maar nu is alles helemaal prima hoor Hij tijgert sinds 2 weken de hele kamer door
Hier een meisje van 18 september 2008 geboren om 6.21 uur. Ik was 37 weken en 5 dagen zwanger. Mn vliezen braken om 22.30 uur en het is heel snel gegaan om 4.00 uur had ik al 10 cm ontsluiting (de vk kwam toen pas, ze wou niet eerder komen omdat ze dacht dat het niet zo vlot zou gaan bij een eerste kindje :x) en bleek ons meisje in een stuit te liggen, toen moesten we nog naar het zh toe. Uiteindelijk is het dus allemaal erg vlot gegaan en is onze dochter middels een natuurlijke bevalling geboren.
Hier ook één van 17 september hihi, wat leuk! ook bijna 4 weken te vroeg geboren, om 05.31 uur met een spoedkeizersnede. Ik werd om half 4 's nachts wakker van zo'n enorme heftige bloeding, niet normaal. 2 uur later was mijn kanjer er. hij woog 2935 gram, niet verkeerd voor 4 weken te vroeg!! Inmiddels weegt meneer over de 11 kilo...ahum
Zoals al hierboven werd gezegd is er een lopende topic waar alle September 2008 moeders mee kunnen schrijven. Het forum kan zich niet permitteren dat er straks van elke datum een topic wordt geopend. Vandaar dat hier een slotje op komt. Kwebbel