pfffff.....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door namoli, 27 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. namoli

namoli Bekend lid

27 jan 2012
    697
    0
    0
    Lieve mensen,

Ik moet even klagen...

Ik heb zo een pijn en ben reuze moe...

Ik ben nu 37 weken zwanger en heb al enkele weken pijnlijke harde buiken en voorweeën. Heb wel dikwijls om de 4min weeën, maar ze zetten niet door. Elke keer als ik denk... Ja, het is zover... dan verdwijnen ze weer. Ook is mijn kleine man een enorme kanjer... hij weegt nu al rond de 3.500kg en is 52cm groot. Hij zit ook echt niet stil. Venijnige harde stampen en constant ligt hij wel te draaien. Ik kan bijna niet meer slapen met het resultaat dat ik oververmoeid ben. Ik doe soms wel 3 korte dutjes per dag en dan ben ik nog reuzemoe.

Ik weet dat ik nu aant zeuren ben maar ben het wel effe beu.

Wie heeft hier nog ervaring mee?

2. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

Welkom bij de club

ik praat er met andere dames over in "Ik wil die baby eruit!!!"
    misschien moet je je daar ff bij voegen... het gaat alleen maar over dit soort dingen.....

Hier slaap ik al vanaf week 25 niet meer en word vanaaf ook opgenomen in het ziekenhuis voor slaapmedicatie. hopelijk kan ik dan een keer slapen want het is u precies 4 weken gelee dat ik geen 1 min geslapen heb... en dan ben ik nog een zoontje van 2 rond lopen die al me aandacht ook nog eens vraag.. en heb heel erg last an voorweeen en die willen bij mij ook niet doorzetten wt jij denk denk ik dus ook elke keer oooh ze zetten door en dan is dat net de laatste geweest pfff gewoon om moe en sagie van te worden....

3. namoli

namoli Bekend lid

27 jan 2012
    697
    0
    0
    ja, echt om moe van te worden en gek. Loop ook heel de dag te blazen en zuchten van frustratie. Mijn dochter is gelukkig al 9 jaar dus die kan haar plan wel een beetje trekken.

Maar ik begrijp dat als je een 2jarige hebt het veel moeilijk zou gaan... ik wens je alvast veel sterkte en een beetje slaap dat je toch sterk genoeg bent om aan die bevalling te beginnen uiteindelijk.

Ben al blij dat ik niet de enige ben, of toch...echt plezant is het niet!!:x

4. samantha1985

nee das waar me zoon zeg ook elke keer mama auwa.. en das niet leuk als je zoontje dat zeg... maar ja niets aan te doen...

Ik heb eigelijk al vanaf de eerste dag dat ik zwanger was een probleem maar dat is zo lang verhaal en het is eigelijk nooit agelopen geweest bij mij overspannen geweest en daarna bandenpijn misselijkheid en al die zooi wat je eigelijk kan krijgen heb ik bijna.... heb nog geen 1 min gehad tot ik kon genieten eigelijk om zo maar te zeggen maar we bijten door....

5. namoli

namoli Bekend lid

27 jan 2012
    697
    0
    0
    ja hier net hetzelfde... bij mijn dochter ging alles vanzelf... en nu??? Ik ben al 2 keer opgenomen geweest in het ziekenhuis. 1ste keer was vanwege bloedverlies en 2de keer voor vroegtijdige voorweeën. Ik kreeg toen weeënremmers. dan ben ik ook een keer uitgegeleden op vakantie. resultaat een gebroken en gekneusde rib + ontsluiting. en nu die vreselijke harde buiken en voorweeën

6. samantha1985

oei das niet zo fijn... hopelijk mag jij ook snel van je beeb genieten ipv al die ellende...

Deel Deze Pagina